βρες την τσάντα σου από 12059 σχέδια , 708 μάρκες και 25 καταστήματα

όλες οι τσάντες σε ενα site

Louis Vuitton : Ένας Μύθος από Βαμβάκι

Δημοσίευση 09-04-2015 στη κατηγορια: Άρθρα για μόδα και τσάντες
Tags:, , ,

Οι πιο διάσημες και εμπορικές γυναικείες τσάντες στις μέρες μας είναι οι Luis Vuitton. Όλες οι γυναίκες γνωρίζουν τον γαλλικό οίκο και τα προϊόντα του, ενώ η αγορά μιας »εκπροσώπου» της επώνυμης αυτής συλλογής είναι στα άμεσα σχέδιά τους. Πόσες από αυτές τις κυρίες γνωρίζουν όμως ότι αυτές οι τσάντες είναι κατασκευασμένες από βαμβάκι και όχι από δέρμα; Έχουμε λοιπόν μια γαλλική εταιρία με τεράστιους σήμερα τζίρους στο χώρο της μόδας, με αρκετές δαπανηρές επιλογές στις τσάντες LV, αντικείμενα πόθου πολλών γυναικών. Σύμβολα ευμάρειας και κοινωνικής θέσης.

Ο Louis Vutton προσελήφθη το μακρινό 1837 ως εκπαιδευόμενος στην εταιρία κατασκευής ειδών ταξιδίου Μαρεσάλ. Μπήκε στο κλίμα της δουλειάς και το 1854 ίδρυσε τη δική του εταιρία, όπου έφτιαχνε μπαούλα και βαλίτσες. Η ποιότητα, το φινίρισμα και το ιδιαίτερο στυλ ξεχώρισαν τα προϊόντα εκείνα και μαζί το λογότυπο της φίρμας που τυπωνόταν πάνω τους. Ήταν αρκετά πρακτικά, μικρού βάρους και αδιάβροχα.

Συνέχιζε να φτιάχνει είδη ταξιδιού με μεγάλη επιτυχία, χάρη στην αγάπη του για τα ταξίδια και την εμπειρία του. Το 1885 άνοιξε στο Λονδίνο το πρώτο του κατάστημα και 3 χρόνια μετά λάνσαρε τη σειρά Damier Canvas. Τον ακολούθησε ο George Vuitton με τη σειρά Monogram Canvas με σκοπό την προστασία της μάρκας. Ερχόμαστε στο 1998 όταν ο Marc Jacobs έγινε Art Director της εταιρίας και έπειτα, το 2003, ο Takashi Murakami έφερε το Multicolor Monogram Canvas, το οποίο αποτελείται από το μοτίβο από 33 χρώματα πάνω σε λευκό ή μαύρο καμβά.

Η εταιρία πλέον ανήκει στον όμιλο LVMH, που εμπορεύεται πολυτελή είδη. Το κεντρικό κατάστημα και μέρος της ιστορίας της βρίσκεται στο Παρίσι και συγκεκριμένα στη λεωφόρο Ηλυσίων Πεδίων. Λειτουργεί από το 1914 και ανακαινίστηκε το 2005. Η Louis Vuitton διαθέτει μονάδες παραγωγής στη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ελβετία και στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ συγκεκριμένες παραγγελίες, μέχρι 450 ετησίως, κατασκευάζονται λίγο έξω από το Παρίσι (Asnieres). Κατά τα χρόνια της οικονομικής κρίσης ανεβάζει κατακόρυφα τα έσοδά της, αποτελώντας εξαίρεση στο χώρο της μόδας.

Έχει φανατικούς οπαδούς, κυρίως στο ασθενές φύλο, με μεγαλύτερη επιρροή στις χώρες της Ασίας. Ιάπωνες και Κινέζοι βασικά, παθιάζονται όλο και περισσότερο με τη φίρμα. Σε κάθε γωνιά της Ευρώπης και αλλού, όπου υπάρχει boutique, οι Ασιάτες ψωνίζουν μανιωδώς. Στο Τόκυο λειτουργούν περίπου 20 καταστήματα της εταιρίας για την εξυπηρέτησή τους.

Θα περίμενε κάποιος οι τσάντες πολυτελείας, όπως οι Louis Vuitton, να φτιάχνονται από δέρμα και μάλιστα ανώτερης ποιότητας. Παρ ‘όλα αυτά, τα μοντέλα με το διάσημο καμβά ή με το λογότυπο LV, ή οι ονομαζόμενες Damier που έχουν το σχήμα σκακιέρας, κατασκευάζονται από ανθεκτικό βαμβάκι ειδικής επεξεργασίας. Είναι πολύ ανθεκτικές και με αδιάβροχη υφή, από τα περισσότερο ποθητά αντικείμενα για τις γυναίκες.

Η τσάντα με το όνομα Speedy είναι το πιο διάσημο και ιστορικότερο κομμάτι του οίκου. Από τα επώνυμα αξεσουάρ που έχουν τιμηθεί στην πιο πολύ στην πάροδο του χρόνου. Είναι κλασική και μοντέρνα μαζί, πρακτική και εύκολη στους συνδυασμούς, με προσιτή τιμη για τα δεδομένα της φίρμας. Είναι στη μόδα περίπου 7 δεκαετίες, αφού δημιουργήθηκε από τον George Vuitton το 1930 σε κάπως μεγαλύτερο μέγεθος για χρήση και σε ταξίδια, είχε το όνομα Keepall.

Η επιτυχία της τσάντας αυτής συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Βγαίνει σε αρκετά μεγέθη και μαζί με το ιστορικό μονόγραμμα και τα τετράγωνα του σχεδίου της, έχει κυκλοφορήσει και σε διάφορες χρωματικές αποχρώσεις. Διατηρεί  τα χαρακτηριστικά που είχε εξ αρχής, ως σακ βουαγιάζ, είναι ανθεκτική και αδιάβροχη. Ο χρόνος και η φθορά της χρήσης δεν την αγγίζουν, ενω μέρος της γοητείας της είναι το ότι σκουραίνει ελαφρώς με τον καιρό το δέρμα στα χερούλια…

Να πούμε τελειώνοντας ότι μεγάλο πρόβλημα υπάρχει με τις απομιμήσεις. Η ίδια η εταιρεία προειδοποιεί ότι μόνο το 1% των προϊόντων στο εμπόριο είναι αυθεντικά. Οι ενέργειες από την πλευρά τους είναι συνεχείς για τον περιορισμό του προβλήματος, αφού εκτός από τις απώλειες εσόδων και τη ζημιά για τους αγοραστές, υπάρχει και το όνομα της φίρμας που δοκιμάζεται όταν όλοι βρίσκουμε συνεχώς στο δρόμο μας με τόση ευκολία κάποιο ψεύτικο προϊόν.

Louis Vuitton : Ένας Μύθος από Βαμβάκι
5 1 ψήφοι
Menu
logo
Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας

για ΜΕΓΑΛΕΣ προσφορές