βρες την τσάντα σου από 16868 σχέδια , 1368 μάρκες και 25 καταστήματα

όλες οι τσάντες σε ενα site

Τσάντες Dolce & Gabbana

Tσάντες Dolce & Gabbana: Στην τεράστια συλλογή του tsantes24.gr σε τσάντες Dolce & Gabbana θα βρείτε ξεχωριστές τσάντες Dolce & Gabbana Το tsantes24.gr συνέλεξε και σας παρουσιάζει τσάντες Dolce & Gabbana από τα μεγαλύτερα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα. Κάθε λογής τσάντες Dolce & Gabbana θα τις βρείτε στη συλλογή του tsantes24.gr Μπορείτε μέσω των φίλτρων που σας προσφέρει το tsantes24.gr να φιλτράρετε τα αποτελέσματα σε τσάντες Dolce & Gabbana, βάση του είδους κατασκευής της τσάντας, του χρώματος και άλλων διαθέσιμων φίλτρων που θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε ανάμεσα στην ποικιλία σε τσάντες Dolce & Gabbana Παράλληλα μπορείτε να ταξινομήσετε τα αποτελέσματα σε τσάντες Dolce & Gabbana με φθίνουσα ή αύξουσα τιμή. Λίγα λόγια για τις τσάντες Dolce & Gabbana. Ο Domenico Dolce (γεννημένος την 13η Αυγούστου του 1958 στο Polizzi Generosa, στη Σικελία) ξεκίνησε την καριέρα του στη βιομηχανία της μόδας μετά την εγκατάλειψή του από ένα τριετές πρόγραμμα σπουδών στο σχεδιασμό μόδας στο Ινστιτούτο Marangoni, πιστεύοντας ότι ήξερε τα πάντα όσα το σχολείο είχε να διδάξει. Το όνειρό του ήταν να εργαστεί για τον Giorgio Armani, έτσι μια μέρα, μετέφερε το βιβλίο του με σκίτσα πάνω στα κεντρικά γραφεία της Αρμάνι με την πρόθεση να παρουσιάσει τη δουλειά του στον σχεδιαστή. Παρέδωσε το βιβλίο στο ρεσεψιονίστ και από αυτήν την ημέρα, ο Dolce δεν ξέρει αν ποτέ ο Armani είδε τα σκίτσα. Ο Dolce βρήκε δουλειά ως βοηθός σε ένα σχεδιαστή που ονομάζονταν Giorgio Correggiari. Μια νύχτα σε ένα κλαμπ, συνάντησε έναν νεαρό άνδρα που ονομάζεται Stefano Gabbana (γεννήθηκε στις 14 Νοεμβρίου 1962 στο Μιλάνο, Ιταλία). Ο Dolce εντυπωσιάστηκε με τον Gabbana για την καλή εμφάνιση και την εξωστρεφή προσωπικότητα και ο δεύτερος ήταν ευτυχής να ακούσει τη συμβουλή του Dolce σχετικά με το πώς να προσεγγίσει τον Correggiari για μια θέση εργασίας. Ο Correggiari κατέληξε στην πρόσληψη του Gabbana για να εργαστούν στο σχεδιασμό αθλητικών ειδών, και ο Dolce τον δίδαξε σκίτσο και τα βασικά της ραπτικής, στο πλαίσιο της διαδικασίας που κατέληξε στο να γίνουν ζευγάρι. Όταν χώρισαν τους δρόμους τους με τον Correggiari ζούσαν μαζί σε μια σοφίτα ενός δωματίου όπου συχνά σχεδίαζαν. Dolce: “Εμείς πάντα καταθέτουμε δύο διαφορετικά τιμολόγια για την ανεξάρτητη εργασία που κάνουμε, ακόμα και όταν εργαζόμαστε για τον ίδιο πελάτη”. Gabbana: ‘’ο λογιστής μας είπε: Γιατί δεν κάνετε ακριβώς ένα τιμολόγιο για τους δυο σας και να βάλετε Dolce Gabbana στην κορυφή; ’’. Έτσι, η μάρκα Dolce & Gabbana γεννήθηκε, το πνευματικό τέκνο ενός λογιστή από το Μιλάνο. Η πρώτη συλλογή από το σχεδιαστικό δίδυμο παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 1985 μαζί με πέντε άλλες up-and-coming ιταλικές ετικέτες, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου. Οι δύο δεν έχουν αρκετά χρήματα για να προσλάβουν τα μοντέλα ή να παρέχουν αξεσουάρ για αυτούς, έτσι ώστε ζητείται η βοήθεια από τους φίλους τους. Τα μοντέλα (οι φίλοι τους) απλώς φορούσαν τα προσωπικά τους αντικείμενα για να συμπληρώσουν τα ρούχα. Χρησιμοποίησαν ένα σεντόνι που ο Dolce είχε φέρει από το σπίτι ως κουρτίνα τους. Το ζευγάρι επισημαίνει πως η πρώτη συλλογή τους με το όνομα Real Women, οφείλεται εν μέρει στη χρήση των ερασιτεχνών τοπικών γυναικών στο διάδρομο. Οι πωλήσεις τους από την πρώτη συλλογή τους ήταν αρκετά απογοητευτικές. Ωστόσο η οικογένεια του Dolce προσφέρονται για να βοηθήσουν στην κάλυψη του κόστους τους, όταν οι δύο τους επισκέφθηκαν στη Σικελία τα Χριστούγεννα. Έτσι μπορούν να παράγουν την επόμενη συλλογή τους το 1986 και άνοιξαν το πρώτο κατάστημά τους το ίδιο έτος. Η τέταρτη συλλογή τους ήταν η πρώτη που θα έχει μια σημαντική επίδραση στην ιταλική αγορά μόδας. Σε αυτή τη συλλογή ο Dolce βασίστηκε στις Σικελικές ρίζες του. Η διαφημιστική καμπάνια της συλλογής γυρίστηκε από τον φωτογράφο Ferdinando Scianna σε τοποθεσία στη Σικελία, εμπνευσμένη από το ιταλικό σινεμά της δεκαετίας του 1940. Συνέχισαν τη χρήση του ιταλικού κινηματογράφου ως πηγή έμπνευσης στην πέμπτη συλλογή τους, με βάση το έργο του σκηνοθέτη Λουκίνο Βισκόντι και την ταινία του The Leopard. Ένα από τα κομμάτια από την τέταρτη συλλογή τους ονομάστηκε ” Σικελίας Φόρεμα” από τον Τύπο της μόδας. Ονομάστηκε από τον συγγραφέα Hal Rubenstein ως ένα από τα 100 πιο σημαντικά φορέματα που είχαν σχεδιαστεί ποτέ. Θεωρείται ότι είναι το πιο αντιπροσωπευτικό κομμάτι αυτής της εποχής για τηφίρμα. Το 1987, οι δύο ξεκίνησαν μια ξεχωριστή γραμμή από πλεκτά, και το 1989 άρχισαν να σχεδιάζουν μια γραμμή εσωρούχων πολυτελείας και ρούχω παραλίας. Δύο χρόνια αργότερα ξεκίνησε η γραμμή με κορμάκια τους, και το 1989 ξεκίνησε και ο σχεδιασμός εσωρούχων και μαγιό. Οι Dolce & Gabbana άρχισαν να εξάγουν τα προϊόντα τους στην Ιαπωνία και σε άλλες χώρες, όπως οι ΗΠΑ, όπου ίδρυσαν το δικό τους εκθεσιακό χώρο το 1990. Το 1992, την ίδια χρονιά που παρουσιάζουν την ανδρική συλλογή τους, λανσάρουν, επίσης, το πρώτο άρωμα Dolce & Gabbana. Κέρδισαν το Όσκαρ για το καλύτερο αρσενικό άρωμα το 1996. Προς το τέλος της δεκαετίας του 1990 οι πωλήσεις τους ανήλθαν σε περίπου 500 εκατομμύρια δολάρια και μόνο το 2003 τα έσοδά τους έφθασαν τα 633 εκ. δολάρια. Το 1990 μετακόμισαν στον οίκο design τους στα πρώτα επίσημα γραφεία τους και άρχισαν να σχεδιάζουν φορέματα και άλλα πιο ακριβά κομμάτια εκτός από τα αρχικά τους ρούχα. Το 1991, στη συλλογή των ανδρών τους απονεμήθηκε το βραβείο Woolmark για την πιο καινοτόμα ανδρική συλλογή του έτους. Αυτή που θεωρείται ότι είναι η πρώτη επιδρομή τους στη διεθνή αναγνώριση ήρθε όταν η Madonna φόρεσε ένα κορσέ από πολύτιμους λίθους και το συνοδευτικό σακάκι Dolce & Gabbana για την πρεμιέρα της Truth or Dare: στο κρεβάτι με τη Madonna στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών το 1990. Το δίδυμο στη συνέχεια συνεργάστηκε με τη Μαντόνα το 1993 για να σχεδιάσει πάνω από 1500 κοστούμια για την Girlie Εμφάνιση του καλλιτέχνη στη διεθνή περιοδεία για την υποστήριξη του άλμπουμ της Erotica το 1992. Σε μια συνέντευξη για τα κοστούμια, η Μαντόνα δήλωσε ότι: Τα ρούχα τους είναι σέξι με μια αίσθηση του χιούμορ, σαν κι εμένα. Το 1994, το εμπορικό σήμα ‘’σταυρωτό’’ σακάκι του οίκου ονομάστηκε ‘’La Turlington ” από το μοντέλο Christy Turlington. Την ίδια χρονιά η εταιρεία ξεκίνησε τη δεύτερη κύρια γραμμή D & G της, μια γραμμή με στόχο τα νεότερα άτομα. Το 1996 η D & G συλλογή εμφανίστηκε μόνο στο διαδίκτυο και όχι στο διάδρομο, σε μια πειραματική κίνηση προς τα νέα μέσα. Εκείνη τη χρονιά οι Dolce & Gabbana σχεδίασαν επίσης τα κοστούμια για την ταινία Romeo + Juliet. Όσον αφορά την κινηματογραφική βιομηχανία, οι Dolce & Gabbana εμφανίστηκαν στην ταινία του 1995 L’Uomo delle Stelle (The Starmaker) του σκηνοθέτη Τζουζέπε Τορνατόρε, παίζοντας μικρούς ρόλους ως κομπάρσοι. Έχουν εμφανιστεί σε περισσότερ σημαντικούς ρόλους ψαμεοστην ταινία-προσαρμογή toy Ρομπ Μάρσαλ ‘’Εννέα’’. Όσον αφορά την επέκταση της αγοράς τους στη δεκαετία του 1990, το 1989 η Dolce & Gabbana υπογράφει συμφωνία με την ομάδα Kashiyama να ανοίξει την πρώτο τους μπουτίκ στην Ιαπωνία. Κυκλοφόρησαν το πρώτο τους άρωμα για τις γυναίκες το 1992, με την ονομασία ‘’Dolce & Gabbana Pour Femme”, το οποίο τιμήθηκε το 1993 με το βραβείο της Perfume Academy για καλύτερο γυναικείο άρωμα του έτους. Το πρώτο ανδρικό άρωμά τους, “Dolce & Gabbana pour Homme», ήταν ο αποδέκτης του βραβείου καλύτερο αρρενωπό άρωμα της χρονιάς από την ίδια Ακαδημία το 1995. Κέρδισαν το βραβείο Woolmark το 1991, και το βραβείο «πιο θηλυκό άρωμα της χρονιάς» το 1993. Η Dolce & Gabbana συνέχισε να συνεργάζεται με τη Madonna και σχεδιάζει τα κοστούμια για τον Drowned World το 2001, για τη στήριξη του άλμπουμ μουσικής της του 2000. Επίσης σχεδιάζουν κοστούμια για τις διεθνείς περιοδείες της Missy Elliot, της Beyoncé, και της Mary J. Blige. Το 1999, το δίδυμο εμφανίστηκε στο The Oprah Winfrey Show για την υποστήριξη της τραγουδίστριας Whitney Houston. Το δίδυμο συνέχισε να σχεδιάζει τα κοστούμια για μουσικούς καλλιτέχνες μέσα στη δεκαετία του 2000, συμπεριλαμβανομένων των κοστουμιών για την Kylie Minogue και την περιοδεία της Showgirl Homecoming tour. Η Madonna συμμετείχε επίσης σε διαφημιστικές εκστρατείες  της Dolce & Gabbana το 2010. Στη δεκαετία του 2000, η Dolce & Gabbana πήρε μεγάλη έμπνευση από το άθλημα του ποδοσφαίρου. Το 2003 η ανδρική συλλογή πήρε την κύρια έμπνευσή της από μεγάλα αστέρια του ποδοσφαίρου στον κόσμο.  Άλλες μορφές της τέχνης, επίσης ενέπνευσαν τη Dolce & Gabbana πάρα πολύ. Το 2003 η χορευτική μουσική καλλιτέχνης Frankie Knuckles, δήλωσε ότι ο συγκεκριμμένος οίκος μόδας ήταν  «μεγάλο βαρόμετρο» για τις τάσεις τόσο της μόδας και της μουσικής. Όσον αφορά τις επιπτώσεις της στον κόσμο του design, το 2002, οι κορσέδες που ήταν ένα βασικό μέρος της πρόωρης Dolce & Gabbana σειράς, θα ξανά-ανακαλυφθούν από πολλούς από τους βασικούς σχεδιαστές της Ευρώπης ως ‘’ερχόμενη’’ τάση. Τα τελευταία χρόνια, η Dolce & Gabbana έχει αρχίσει να κρατάει σε ιδιωτική θέαση τις νέες συλλογές για τους αγοραστές, προκειμένου να πωλούν τις συλλογές τους προτού να γίνουν δημόσιες και προκειμένου να προκαταλάβει την αντιγραφή των σχεδίων τους από εταιρείες fast fashion. Το 2012, η ​​D & G συγχωνεύθηκε με τη Dolce & Gabbana, προκειμένου να ενισχυθεί η κύρια γραμμή. Η τελική ανεξάρτητη D & G συλλογή άρχισε με την Άνοιξη / Καλοκαίρι 2012 συλλογή να παρουσιάζεται τον Σεπτέμβριο του 2011. Το περιοδικό New Yorker δημοσίευσε το 2005 ότι, “οι Dolce και Gabbana γίνονται στα ’00 ότι ήταν η Prada τη δεκαετία του ενενήντα και η Armani  τη δεκαετία του ογδόντα – οι στυλίστες των οποίων η ευαισθησία καθορίζει τη δεκαετία’’.  Όσον αφορά τα προσωπικά βραβεία, τόσο το 1996 όσο και το 1997 οι Dolce & Gabbana ονομάστηκαν από το FHM ως σχεδιαστές του έτους. Το 2003 το περιοδικό GQ ονομάζει τους Dolce & Gabbana ανάμεσα στους «Άνδρες της Χρονιάς». Τον επόμενο χρόνο οι αναγνώστες του βρετανικού Elle ψήφισαν τους Dolce & Gabbana σαν τους  καλύτερους διεθνείς σχεδιαστές. Οι Dolce & Gabbana γιόρτασαν την 20η επέτειο της μάρκας τους, στις 19 Ιουνίου 2010, στο Piazza della La Scala και το Palazzo Marino στο Μιλάνο . Μια δημόσια έκθεση πραγματοποιήθηκε επίσης την επόμενη μέρα που περιλάμβανε ένα δωμάτιο στο οποίο αρκετές δεκάδες τηλεοράσεις στοιβάχτηκαν τυχαία η μία πάνω στην άλλη, με κάθε μία να δείχνει μια διαφορετική από τις προηγούμενες συλλογές του οίκου design που χρονολογούνται στα πάνω από είκοσι χρόνια της ιστορίας του.  
Εύρος Τιμής: 0€ - 0 0 σχέδια
Ταξινόμηση:
Προβολή:

Το προϊόν δεν βρέθηκε

Επιστροφή στην αρχική σελίδα

Menu
logo
Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας

για ΜΕΓΑΛΕΣ προσφορές