βρες την τσάντα σου από 10507 σχέδια , 594 μάρκες και 25 καταστήματα

όλες οι τσάντες σε ενα site

Τσάντες Trussardi Jeans

Τα Trussardi προϊόντα και αξεσουάρ, κυρίως τα αξεσουάρ και οι τσάντες, 100% Made in Italy, διαθέτουν ύφος που είναι ισχυρό και λεπτό συνάμα, διεισδυτικό και φρέσκο. Η επιλογή των δερμάτων και των υλικών είναι απαράμιλλη, ενώ χαρακτηρίζεται από την ασυμβίβαστη ποιότητα και τηνλαμπρή εμπειρία, που αποκτήθηκε μέσα από περισσότερα από εκατό χρόνια δράσης. Η Trussardi είναι μια ολοκληρωμένη μάρκα, σε συνεχή εξέλιξη, η οποία περιλαμβάνει τα Parfums, Trussardi Parfums και γυαλιά, τσάντες Trussardi Jeans κ.α. Τα Trussardi ενδύματα και αξεσουάρ είναι διαθέσιμα στα πιο διάσημα multibrand καταστήματα στον κόσμο, εκτός από τις μπουτίκ της Trussardi σε Μιλάνο, Ρώμη, Φόρτε ντέι Μάρμι, το Τορίνο, τη Σαγκάη, το Μακάο, το Πεκίνο και σε απευθείας σύνδεση με την εταιρία. Η μάρκα Tru Trussardi, που ιδρύθηκε το 2005, είναι η casual νεανική πλευρά της Trussardi, όπου ενσαρκώνεται το DNA της μάρκας και παρουσιάζεται μία κομψή και εκλεπτυσμένη συλλογή με σύγχρονο πνεύμα. Σχεδιασμένη για διαφορετικούς ανθρώπους με την ίδια αίσθηση του στυλ, η Tru Trussardi γραμμή επικεντρώνεται στην ευελιξία των ενδυμάτων της, που μπορεί να αναμιχθεί εύκολα και να ταιριάζει στα βλέμματα που κυμαίνονται από κομψά έξυπνα και trendy, μέχρι τα πιο διασκεδαστικά, με νέες επιρροές του δρόμου, όλα φιλτράρονται από την μοναδική γεύση της world. Η Trussardi διαθέτει ένα δίκτυο καταστημάτων σε όλο τον κόσμο, ενώ η Tru Trussardi πουλάει τζιν ενδύματα, κατασκευασμένα από υψηλής ποιότητας υλικά που αντανακλούν μια συνεχή αναζήτηση για νέα έμπνευση. Η μάρκα Trussardi Jeans είναι η ‘’καθαρή’’ casual πλευρά του Trussardi στυλ: Αυτό το γραφικό, ελεύθερο πνεύμα κόσμο του denim ήταν πάντα συνδεδεμένο με την κομψότητα και την κουλτούρα που διακρίνει το σήμα. Στις συλλογές της διατίθενται ποιοτικά υφάσματα και denim και μια μεγάλη ποικιλία από διακριτικές σιλουέτες και έντονα χρώματα. Κάθε άρθρο διακρίνεται από μια ετικέτα και το κουμπί που επιτρέπει στον πελάτη να προσδιορίσει αμέσως την τακτοποίηση μέσα από το λογότυπο. Έχουν κλασικό στυλ που ταιριάζει ενώνεται με τα χρόνια με νέες ιδέες για να ικανοποιήσει τα γούστα των νεότερων πελατών. Η επιλογή των υλικών έχει επεκταθεί: για πρώτη φορά, έχουν συμπεριληφθεί τζιν υφάσματα, και με νήματα βαμμένα υφάσματα. Η γκάμα των χρωμάτων έχει επίσης αυξηθεί και περιλαμβάνει cust πράσινο, μπλε-μαύρο, και το νέο ψυχρό γκρι και το μαύρο. Μια σε βάθος έρευνα των πλύσεων έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη τις οικολογικές, vintage και marbleized θεραπείες. Η Gaia Trussardi είναι η Creative Director του Ομίλου Trussardi για τον οποίο εποπτεύει όλες τις δημιουργικές πτυχές, από τη σύλληψη και την ανάπτυξη των συλλογών μέχρι το στυλ και τις διαφημιστικές εκστρατείες. Η Gaia εντάχθηκε από τους γονείς της στην οικογενειακή επιχείρηση σε πολύ νεαρή ηλικία. Με τα χρόνια, έχει εργαστεί σε όλους τους τομείς της δημιουργικής και της παραγωγικής διαδικασίας της εταιρείας – από την επιλογή υλικών μέχρι και τις στυλιστικές αποφάσεις – κερδίζοντας μεγάλη επιχειρηματική εμπειρία και την τελειοποίηση του καθορισμού της μοναδικής προσέγγισής της. Η Gaia, η οποία κατέχει πτυχίο στην Κοινωνιολογία και Ανθρωπολογία στο Λονδίνο, όπου έζησε για πολλά χρόνια, είναι ένας οξυδερκής παρατηρητής του τρόπου ζωής και των τάσεων σε διάφορες πολιτιστικές περιοχές όπως η μόδα, η κοινωνία, οι επικοινωνίες, και η μουσική. Η Gaia Trussardi Σήμερα είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Διοίκησης του ομίλου. Το Trussardi Group ιδρύθηκε στο Μπέργκαμο από τον Dante Trussardi το 1911, ξεκινώντας ως ένα εργοστάσιο που παράγει και διανέμει πολυτελή γάντια. Σε λίγα μόλις χρόνια, οι υψηλής ποιότητας πρώτες ύλες και η συνεχής βελτίωση των Leatherworking τεχνικών, την καθιστούν μια από τις πιο εξέχουσες εταιρείες στη διεθνή αγορά για τα εξαρτήματα που δημιουργεί, σε σημείο που σύντομα έγινε ένας μόνιμος προμηθευτής της βρετανικής βασιλικής οικογένειας. Από την αρχή, η Trussardi υπήρξε συνώνυμο της αριστείας, της διακριτικής φινέτσας, του πειραματισμού και της καινοτομίας. Στα τέλη της δεκαετίας του ’60, στην ίδια τη μέση της παγκόσμιας αναταραχής όταν η κοινωνία έτρεμε τις επαναστάσεις, ο εγγονός του Δάντη ανέλαβε την επιχείρηση. Ο Nicola Trussardi θα μετατρέψει την Trussardi σε βιομηχανική ομάδα, διαφοροποιώντας το φάσμα των προϊόντων της και την είσοδο στους τομείς της ένδυσης και των πολυτελών αξεσουάρ. Το όραμά του ήταν να δημιουργήσει ένα εμπορικό σήμα του οποίου το στυλ θα αγκαλιάσει κάθε πτυχή της ζωής, με στόχο πάντα τα πολύ υψηλότερα πρότυπα. Το 1973, ο Trussardi έγινε ο πρώτος σχεδιαστής που θα υιοθετήσει ένα λογότυπο για τον ‘’εντοπισμό’’ όλων των προϊόντων της: το ‘’λαγωνικό’’, δηλαδή το Greyhound. Ένα σύμβολο της ευκινησίας και της ενέργειας, το Greyhound θα ξεσηκώσει το διεθνές σύστημα της μόδας, αφήνοντας ένα ανεξίτηλο σήμα για τα γούστα της εποχής με τη φινέτσα, τη λεπτότητα και τη μανιακή προσοχή στη λεπτομέρεια, χρησιμοποιώντας υλικά απαράμιλλης ποιότητας. Με τη σταθερή αφοσίωσή του σε μια πεμπτουσία της ιταλικής παράδοσης και της κατασκευαστικής αρτιότητας, πέρασε από γενιά σε γενιά, με τον Nicola Trussardi σχεδιάζονται, κατασκευάζονται και διατίθενται στο εμπόριο βαλίτσες, τσάντες Trussardi, είδη για το σπίτι και το γραφείο, δερμάτινα μπουφάν σε στυλ που αλλάζει συνεχώς, τα οποία απέκτησαν γρήγορα μια φήμη στην Ιταλία και σε όλο τον κόσμο ως εμβλήματα της απαράμιλλης ποιότητας. Στη δεκαετία του ’70, άνοιξε η πρώτη Trussardi μπουτίκ στο Μιλάνο (Via Sant’Andrea, το 1976, ακόμα κατάστημα ναυαρχίδα της μάρκας) και ο Όμιλος επεκτάθηκε για να εισαχθεί σε κάθε αγορά της Ευρώπης και της Αμερικής. Κατά τη δεκαετία του ’80, η επιτυχία του Greyhound βοήθησε η Trussardi να προχωρήσει σε ρούχα, με τη δρομολόγηση για τις πρώτες συλλογές ανδρικά και γυναικεία ενδύματα της, ενώ απέκτησε πιο διαδεδομένη δημοτικότητα μέσα από τις πρώτες επιδείξεις μόδας, ανοιχτές για το ευρύ κοινό (όπως οι αξέχαστες εκδηλώσεις σε Teatro Alla Scala και Piazza del Duomo), ενώ συνεργάζεται με κορυφαίες ιταλικές επιχειρήσεις (όπως οι Alitalia, Garelli, Agusta και η Alfa Romeo ) να επαναπροσδιορίζει την ετικέτα «Made in Italy». Με τα χρόνια, η Trussardi αναμειγνύει αρμονικά τη μόδα με το θέατρο και το στυλ με το θέαμα, σε συνεργασία με το Teatro Piccolo του Μιλάνου και τον διευθυντή του Giorgio Strehler, που θα ντύσει με κοστούμι τον Μάκβεθ στην Ρωμαϊκή Αρένα της Βερόνας, και τη διοργάνωση πρωτοβουλιών όπως ένα show διαδρόμου στο Castello Sforzesco, σε σκηνοθεσία του Dario Argento, για να παρουσιάσει τη γραμμή Trussardi Action των casual wear. Το 1986, η Trussardi άνοιξε την Palatrussardi, ένα νέο χώρο για συναυλίες και εκδηλώσεις μεγάλης κλίμακας που στεγάζονται αναρίθμητες παραστάσεις, μεταξύ των οποίων την τελευταία συναυλία του Frank Sinatra στην Ιταλία. Η Trussardi έγινε ένα στυλ που εκτείνεται σε κάθε στιγμή της ημέρας: ο Όμιλος ξεκίνησε τις γραμμές Trussardi Jeans, Trussardi Home, Trussardi Baby, Trussardi Junior, Trussardi Γυαλιά και τσάντες Trussardi, για να γίνει συνώνυμο της κομψότητας και της ποιότητας χωρίς συμβιβασμούς. Στη δεκαετία του ’90, η Trussardi συνέχισε σε ένα μονοπάτι της διεθνούς επέκτασης, προνοητικά και με στόχο νέες αναδυόμενες αγορές της Ανατολικής Ευρώπης, της Ασίας και της Μέσης Ανατολής, καθώς και το άνοιγμα νέων μπουτίκ single-brand στο Χονγκ Κονγκ (1992), τη Μόσχα (1993), και την Ταϊβάν και Ταϊπέι (1994). Κατά την περίοδο αυτή, οι εικόνες έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη διάδοση του Trussardi στυλ σε όλο τον κόσμο, με τη βοήθεια από μερικών από τους πιο διάσημους ειδικούς στη διεθνή φωτογραφία, όπως ο Richard Avedon, ο Mario Testino, ο Michel Comte και ο Steven Klein. Η δέσμευση της Trussardi για την εμπλοκή του κοινού – αξία κλειδί στον Trussardi τρόπο ζωής της ηγεσίας του Ομίλου το 1996, για να ανοίξετε το Palazzo Marino Alla Scala, το πρώτο εμβληματικό κτίριο στον κόσμο της μόδας, που στεγάζει όχι μόνο ένα χώρο μόδας και μπουτίκ, αλλά ένα εκθεσιακό χώρο, καφέ, βιβλιοπωλείο, και εστιατόριο. Αυτός ο ιστορικός χώρος στην Piazza della Scala παρουσιάζει τις πολλές πτυχές του Greyhound, το οποίο ενσωματώνει τη διάκριση σε όλους τους τομείς της δραστηριότητάς του. Ο Trussardi Όμιλος διατηρεί ακόμη τις αξίες μιας οικογενειακής επιχείρησης, αν και επεκτάθηκε για να φιλοξενήσει το ρυθμό και τον τρόπο ζωής της εποχής μας: η τέταρτη γενιά της οικογένειας κατέχει πλέον τα ηνία της εταιρείας, μετατρέποντας τον προσανατολισμό της ως εμπορικό σήμα τρόπου ζωής σε μια καθημερινή προσπάθεια να αντιπροσωπεύουν την ίδια την ουσία της all-italic ποιότητας. Με την πρώτη γραμμή της Trussardi, μια σειρά από αξεσουάρ και ρούχα για άντρες και γυναίκες, η Trussardi διατηρεί όλα την παραδοσιακή κομψότητα της, αλλά κινείται προς τη γλώσσα αιχμής του σύγχρονου πολιτισμού και του στυλ. Η Trussardi είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο μέσα από ένα μοναδικό, επιλεγμένο δίκτυο των καταστημάτων. Παράλληλα με την Trussardi, υπάρχουν οι Tru Trussardi και Trussardi Jeans, τόσο αφιερωμένα στις ανάγκες της μητροπολιτικής ζωής, ενώ η πρώτη φίρμα επικεντρώνεται στο αστικό επαγγελματικό περιβάλλον, η δεύτερη προορίζεται για τον ελεύθερο χρόνο. Με συνολικό δίκτυο διανομής για πολλές γραμμές της, που ανέρχεται σε πάνω από τετρακόσια σημεία πώλησης (στην Ιταλία, την Ευρώπη, την Ασία, τη Μέση Ανατολή και την Αμερική), η Trussardi είναι μια σταθερά εδραιωμένη, γνωστή ομάδα, που δραστηριοποιοείται παντού σε όλο τον κόσμο. Με πρωτοβουλία της Beatrice Trussardi, ο Όμιλος έχει εντείνει τη δέσμευσή του για στήριξη του σύγχρονου πολιτισμού: στον κόσμο της τέχνης, μέσα από το Fondazione Nicola Trussardi, ένας νομαδικήός θεσμός που φέρνει την τέχνη στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων, διοργανώνοντας εκθέσεις διεθνών καλλιτεχνών σειστορικούς χώρους και μνημεία σε όλη την η πόλη του Μιλάνου, ενώ κι ο κόσμος της κουζίνας, με το Il Ristorante Trussardi Alla Scala, ένα από τα ωραιότερα φυλάκια της κουζίνας στην Ιταλία, ο οποίος κέρδισε πρόσφατα την αναγνωρισμένου κύρους αξιολόγηση δύο αστέρων στον οδηγό Michelin, στηρίζεται γενναία από τον κόσμο του design. Το 2009, ο Όμιλος Trussardi επαναπροσδιόρισε την έννοια της ‘’ναυαρχίδας – κτίριο» μέσω μεγάλης διαρθρωτικής ανακαίνιση του Palazzo Trussardi Alla Scala, το οποίο έχει γίνει ένα κομβικό σημείο του πολιτισμού εκφράζοντας την παράδοση της μάρκας. Το ισόγειο του κτιρίου στην πλατεία Piazza della Scala διαθέτει πλέον μια ανοιχτή, ευέλικτη διάταξη στέγασης, με το πρώτο κατάστημα Trussardi (αξεσουάρ για άνδρες και γυναίκες, αλλά και αντικείμενα για το σπίτι και μια ποικιλία από πολύτιμες ορχιδέες), ένας χώρος αφιερωμένος στις πιο ενδιαφέρουσες φωνές στον κόσμο της δημοσιογραφίας και της εικόνας (μόδα, την τέχνη, τον τρόπο ζωής γενικότερα), και το Café Trussardi, ένας πειραματικός χώρος που προσαρμόζεται για καλό φαγητό μέσα στο φρενήρη ρυθμό της σύγχρονης ζωής, με γυάλινους τοίχους στον υπαίθριο χώρο, σχεδιασμένο από το carlorattiassociati στούντιο , ενώ ολοκληρώνεται από την πρώτη κάθετη τοποθέτηση κήπου στην Ιταλία από τον Patrick Blanc. Έχοντας δεσμευθεί με τα θέματα της καινοτομίας, της αειφορίας και της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, το Trussardi Group ενσαρκώνει το παρελθόν και το μέλλον της ιταλικής αριστείας στο χώρο της μόδας, το σχεδιασμό, την τέχνη και κουζίνα.
Εύρος Τιμής: 48€ - 225 63 σχέδια
Ταξινόμηση:
Προβολή:
Brand Bags Τσάντα Ώμου Trussardi Jeans 75B008

Τσάντα Ώμου Trussardi Jeans 75B008

Ο ιταλικός οίκος Trussardi Jeans μας παρουσιάζει τη νέα του συλλογή...

-% Brand Bags Τσάντα Θαλάσσης Trussardi Jeans 75BQ30

Τσάντα Θαλάσσης Trussardi Jeans 75BQ30

Ανακαλύψτε τη νέα συλλογή του ιταλικού οίκου Trussardi Jeans Sping/Summer...

Brand Bags Δερμάτινο Πορτοφόλι Trussardi Jeans 71W001

Δερμάτινο Πορτοφόλι Trussardi Jeans 71W001

Δερμάτινα πορτοφόλια από την από νέα συλλογή του ιταλικού...

Brand Bags Δερμάτινο Πορτοφόλι Trussardi Jeans 71W004

Δερμάτινο Πορτοφόλι Trussardi Jeans 71W004

Δερμάτινα πορτοφόλια από την από νέα συλλογή του ιταλικού...

Σελίδα 1 από 212
Menu
logo
Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας

για ΜΕΓΑΛΕΣ προσφορές