βρες την τσάντα σου από 10507 σχέδια , 594 μάρκες και 25 καταστήματα

όλες οι τσάντες σε ενα site

Τσάντες Pucci

Γεννημένος το 1914 σε μία από τις πιο επιφανείς οικογένειες της Φλωρεντίας, ο Marquis Emilio Pucci di Barsento ενσωματώνεται φυσικά στο jet set, στην αίγλη της μεταπολεμικής Ιταλίας. Πολύγλωσσος, πολυταξιδεμένος, με Αμερικανική μόρφωση, πιλότος της πολεμικής αεροπορίας, Ολυμπιακός σκιέρ και αριστοκράτης – ήταν ένας άνθρωπος της Αναγέννησης με κάθε έννοια του όρου. Με την ανάκαμψη στην Ελβετία μετά τον πόλεμο, και με την ιταλική οικονομία σε ερείπια, ο Pucci έκανε τις άκρες να συναντηθούν με τη διδασκαλία ιταλικών και δίνοντας μαθήματα σκι στο Zermatt. Ήταν εκεί όταν το 1947 μια εκσυγχρονισμένη στολή του σκι που σχεδίασε, αρχικά για τον εαυτό του και, στη συνέχεια, για τους ενθουσιώδης socialite φίλους του, φωτογραφήθηκε από έναν φωτογράφο μόδας και δημοσιεύθηκε στο Harper’s Bazaar στις ΗΠΑ, δημιουργώντας ένα φαινόμενο μόδας που συνεχίζει να αντηχεί σε αυτήν την ημέρα. Ο Pucci οδηγήθηκε από την επιθυμία για την απελευθέρωση των γυναικών, τη χορήγηση σε αυτές πρωτόγνωρης ελευθερίας κινήσεων. Με τη δημιουργία του ατελιέ του στο μεγάλο αρχοντικό της οικογένειας Pucci στην καρδιά της Φλωρεντίας, ο Emilio άρχισε να εργάζεται στενά με εξειδικευμένους κατασκευαστές υφασμάτων στην Ιταλία και να πρωτοπορεί με μια επαναστατική πατέντα σε ελαστικά υφάσματα που απέφευγε τις βαριές, άκαμπτες κατασκευές σε μεγάλο βαθμό, όπως συνέβαινε στην αγορά εκείνη τη στιγμή. Σε αντίθεση με τους συγχρόνούς του σχεδιαστές, ο Pucci οδηγήθηκε από την επιθυμία για την απελευθέρωση των γυναικών, τη χορήγηση σε αυτούς πρωτόγνωρη ελευθερία κινήσεων. Με το τέντωμα σε μετάξι και βαμβάκι οι φανέλες ήταν βαρύτερες, χωρίς φόδρα και ρυτίδες, από πρόδρομες ουσίες για μια σύγχρονη, φιλική προς το περιβάλλον διαδικασία που γοητεύει μια νέα γενιά των σύγχρονων, ενεργών γυναικών. Η πρώτη boutique του ήταν στο La Canzone del Mare (Το τραγούδι της θάλασσας) στο νησί του Κάπρι, ακόμη και τότε ένα λαμπερό θέρετρο και δημοφιλής προορισμός, όπου ανέπτυξε μια άνετη αλλά κομψή συλλογή αθλητικών ειδών: «Capri» παντελόνια, μεταξωτά twill πουκάμισα με ένα αρσενικό κόψιμο, ανοιχτά – toed σανδάλια και ριγέ φανέλες με κορυφές, όλα σε αναζωογονητικά έντονα χρώματα που προκαλούνται από τη φυσική ομορφιά του νησιού. Τα σχέδιά του χαρακτήρισε ο αισθησιασμός, οι γραμμές ελεύθερης ροής που ακολούθησαν τις φυσικές καμπύλες του σώματος – αβίαστα κομψά ρούχα που προτιμούσαν οι γυναίκες από την αρχή της μέρας μέχρι το βράδυ … Σύντομα άρχισε να δείχνει τις συλλογές του στο διεθνή Τύπο και τους αγοραστές στη Φλωρεντία, μόλις το 1951. Οι συλλογές είχαν τη γοητεία της υψηλής ραπτικής αλλά είχαν και τη σημασία του πρακτικού και το κόστος της υψηλής ραπτικής, προαναγγέλλοντας τη νέα έννοια του σχεδιαστή στα έτοιμα-a-porter που είχε αλυσιδωτές αντιδράσεις σε όλη τη βιομηχανία της μόδας. Επιπλέον, ο Emilio πρόσφερε μια ολιστική θεώρηση του σχεδιασμού που κυμαίνονταν σε εσωτερικούς χώρους, εσώρουχα, γυαλιά, αρώματα και περισσότερο, προσφέροντας μια διευρυμένη ομάδα καταναλωτών με πρόσβαση σε επώνυμα προϊόντα, για πρώτη φορά. Δάνεισε στο σχεδιασμό το ταλέντο του σε μια ποικιλία σχεδίων μη μόδας, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, φουτουριστικών στολών για αεροπορική εταιρεία, το λογότυπο για μια διαστημική αποστολή, και ένα πολυτελές αυτοκίνητο. Ήταν κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’50 που άρχισαν να αναπτύσσουν τις εκτυπώσεις με την υπογραφή του Pucci: γραφικά, αφηρημένα σχέδια εμπνευσμένα από τον κόσμο γύρω του – τα ψηφιδωτά της Σικελίας, τα εραλδικά εμβλήματα, τα Μπαλί batiks, και τα μοτίβα της Αφρικής. Ήταν η πρώτη φορά που η μόδα πάλλεται όπως γεωμετρικά σχήματα είχαν ενσωματωθεί στα ρούχα και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικά πρωτότυπο, σε τέτοιο βαθμό που ο διεθνής τύπος της μόδας, ‘’χτυπημένος’’ από την τολμηρή, ριζοσπαστική προσέγγιση του, τον έστεψε «Ο πρίγκιπας της εκτυπώσεων». Κάθε εκτύπωση ήταν σαν ένα έργο τέχνης που γεννήθηκε σε έναν μεταξωτό καμβά, πλαισιωμένο με διακοσμητικά σύνορα και υπεγράφη στο όνομα του καλλιτέχνη – ‘’Emilio». Έφερε μια πλούσια, φωτεινή παλέτα χρωμάτων για την τέχνη του. Ως ζωγράφος ήταν απαράμιλλος και εμπνεύστηκε κυρίως από τα φυσικά τοπία της Μεσογείου, αλλά και από τις εξωτικές τοποθεσίες στις οποίες ταξίδεψε. Το αποτέλεσμα ήταν ένας εξελιγμένος συνδυασμός χρωμάτων που έγινε το σήμα κατατεθέν του Pucci σχεδιασμού. Άμεσα αναγνωρίσιμος, ο λαμπρός και χαρούμενος συνδυασμός αποπνέει ενέργεια και συναίσθημα και είναι έτοιμος να επιτρέψει στα σχέδια των ίδιων ρούχων να παραμείνουν σχετικά απλά στα μάτια του ευρέως κοινού. Στη δεκαετία του 1980 η κόρη του Emilio, Laudomia Pucci, είχε όλο και μεγαλύτερη συμμετοχή στην επιχείρηση του πατέρα της, τελικά, για να πάρει τα ηνία μετά από το θάνατό του το 1992. Τον Απρίλιο του 2000, μια συμμαχία σχηματίζεται μεταξύ της οικογένειας του Pucci και της LVMH, με το γαλλικό όμιλο πολυτελών ειδών να αποκτά το 67 % της εταιρίας της οικογένειας, εκείνο βεβαίως διατηρούν έννομο συμφέρον. Με την οικονομική υποστήριξη και την τεχνογνωσία του ομίλου η μάρκα έχει εκτοξευθεί στη διεθνή σκηνή της μόδας και σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα έχει δημιουργήσει ένα παγκόσμιο δίκτυο που περιλαμβάνει σήμερα πάνω από 50 μπουτίκ στις παγκόσμιες πρωτεύουσες της μόδας και ένα δυνατό αποτύπωμα στο κύριο λιανεμπόριο πολυτελείας ανά τον κόσμο. Τον Μάρτιο του 2015, ο Ιταλός σχεδιαστής Massimo Giorgetti διορίστηκε Creative Director. Νέοι άνθρωποι εργάζονται έξω από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Palazzo Pucci στη Φλωρεντία, και ο Massimo ασκεί επιροή στο πρωτοποριακό όραμα του ιδρυτή Emilio μέσω έτοιμων-a-porter συλλογών και αξεσουάρ, καθώς και μέσω των ειδικών προγραμμάτων του. Η σειρά προϊόντων Emilio Pucci περιλαμβάνει ενδύματα, τσάντες, μικρά δερμάτινα είδη, υποδήματα, γυαλιά, μαγιό και αξεσουάρ από μετάξι. Τα τελευταία χρόνια έχουν πετύχει την γέννηση των πρωτοβουλιών co-branding με τους Guerlain και Veuve Clicquot, νέες άδειες και συνεργασίες με τους Rossignol, Wolford, Parfums Luxe και Bisazza και με υψηλό αντίκτυπο στις καλλιτεχνικές δημιουργίες, όπως ένα ζωγραφισμένο στο χέρι ύψους 300 ποδιών μπαλόνι για τα γιοτ Wally, όπως και τη συσκευασία των βαπτιστήριων στη Φλωρεντία με μια γιγαντιαίου μεγέθους αρχειακή εκτύπωση που δημιουργήθηκε προς τιμήν του.  
Εύρος Τιμής: 0€ - 0 0 σχέδια
Ταξινόμηση:
Προβολή:

Το προϊόν δεν βρέθηκε

Επιστροφή στην αρχική σελίδα

Menu
logo
Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας

για ΜΕΓΑΛΕΣ προσφορές