βρες την τσάντα σου από 10507 σχέδια , 594 μάρκες και 25 καταστήματα

όλες οι τσάντες σε ενα site

Τσάντες Kaporal

Λίγα λόγια για τις τσάντες Kaporal. Το 1979, η οικογένεια Mc Lem, επιχειρηματίες από τη Μασσαλία, δημιούργησε μια επιχείρηση που ειδικεύεται στα τζην: την Mc LEM S.A. Η συνεργασία τους με τον Anthony Burgin, σχεδιαστή και τεχνίτη κλωστοϋφαντουργίας, σηματοδότησε την αρχή μιας ευημερούσας συνεργασίας. Τα αρχικά τζιν τους, τόσο πολύ της μόδας, με προοδευτικό προσανατολισμό και σε λογικές τιμές, είναι από νωρίς πολύ δημοφιλή μεταξύ των νέων. Η γκάμα των γυναικείωνν ονομάζεται Miss Mc LEM ενώ το φάσμα των ανδρικών ονομάζεται Mc LEM Jeans. Το 1991, ολόκληρη η λεκάνη της Μασσαλίας συγκλονίστηκε από τον αυξημένο ανταγωνισμό από την κινεζική παραγωγή. Η Mc LEM δεν γλίτωσε αυτό το ‘’χτύπημα της μοίρας’’. Η οικογένεια πούλησε την επιχείρησή του χονδρεμπορίου της και άρχισαν να ασχολούνται με τα τζην υφάσματα. Το 1993, οι άνθρωποι της Mc LEM μετατόπισαν το επίκεντρο της δραστηριότητας της εταιρείας στην παραγωγή του υφάσματος που προέρχεται από το Μαρόκο. Πιστή στις αξίες της, την ακεραιότητά της και τις υψηλές προδιαγραφές με τις οποίες είχε χτίσει τη φήμη της, δημιούργησε στην άλλη πλευρά της Μεσογείου, με νέους εταίρους, το αυθεντικό πνεύμα της Μασσαλίας στην κλωστοϋφαντουργία και έγινε επιτυχημένη και πάλι. Η αρχή της δεκαετίας του 2000 σημαδεύτηκε από την κυριαρχία του ιταλικού τζιν από παραγωγούς που επέβαλαν το στυλ τους, του στυλ ‘’περικοπών χαμηλής μέσης’’ και της τάσης να χρησιμοποιούν ‘’πλυμένα’’ τζην και τα οποία πούλησαν για περίπου 200 ευρώ το κομμάτι. Με την εμπειρία και την κληρονομιά της οικογένειάς της, η εταιρία Mc LEM είχε μια διαίσθηση. Υπήρχε χώρος στην αγορά για τα μοντέρνα τζιν καλής ποιότητας σε προσιτή τιμή. Το 2004, γεμάτη ιδέες, η οικογένεια αποφάσισε να ξεκινήσει στην αγορά. Με την υποστήριξη των ομάδων από ενθουσιώδεις και δημιουργικούς στυλίστες, δημιούργησε το εμπορικό σήμα KAPORAL. Χάρη στην αποτελεσματική επικοινωνία και μια δυναμική ταυτότητα, η Kaporal γρήγορα επιβεβαιώνει την επιτυχία της. Προσεκτικοί όσον αφορά την αγορά, στην Kaporal εκμεταλεύθηκαν κάθε ευκαιρία να επεκτείουνι τις συλλογές της και να γίνουν μια μοντέρνα μάρκα έτοιμων – a-porter ενδυμάτων που προσφέρει επίσης μια ανεπτυγμένη γκάμα αξεσουάρ (γυαλιά, ρολόγια, υποδήματα, δερμάτινα είδη, κλπ) και που είναι αναγνωρισμένη για την τεχνογνωσία της στο jean . Χρόνο με το χρόνο, η μάρκα αναπτύσσεται και στην ανάληψη νέων έργων: αξεσουάρ, μια junior γραμμή και την ανάπτυξη του δικτύου στο σύνολό του.Σήμερα,το Kaporal δίκτυο περιλαμβάνει πάνω από 1.600 λιανοπωλητές multi-brand, πάνω από 100 καταστήματα από τα οποία περίπου 30 είναι franchises και ένα νέο concept store της. Τοποθετεί τον εαυτό της ως μια βιώσιμη εναλλακτική λύση στα διεθνή σήματα. Σε 10 χρόνια, η εταιρεία θα έχει επεκτείνει σημαντικά τις συλλογές της με τις γραμμές της ένδυσης και τα αξεσουάρ για άνδρες, γυναίκες και παιδιά. Είναι στη βάση του τζιν που έχει κατασκευαστεί η ταυτότητά της. Έχει μια ταλαντούχα ικανότητα για περικοπές με σωστό  χειρισμό και λύσεις για κάθε εποχή και προσφέρει τα μοντέλα που υπογράφει με K για την Kaporal σε έναν ευρηματικό και ανανεωμένο συνεχώς τρόπο. Παίρνει την έμπνευσή της από τις αμερικανικές αξίες και τις χαλαρές τάσεις, ενώ ανακαλύπτουν συνεχώς τα προϊόντα που βρίσκει κανείς στα καταστήματα από δεύτερο χέρι σε όλο τον κόσμο. Οπλισμένη με μια ομάδα στυλίστες, κάθε χρόνο, η μάρκα έχει εκ νέου υποστήριξη και οργάνωση, μαζί με το vintage στυλ της, επιτυγχάνοντας έτσι μια ωριμότητα στις συλλογές της, που της δίνει πραγματική νομιμότητα ως ένα εμπορικό σήμα τρόπου ζωής και είναι επίσης ‘’εύκολο’’ αναγνωριστεί ως τέτοιο. Η Kaporal είναι ένα εμπορικό σήμα με έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα, ένα εμπορικό σήμα με ένα καθιερωμένο στυλ και αναγνωρίσιμο και τολμηρό προφίλ.  
Εύρος Τιμής: 0€ - 0 0 σχέδια
Ταξινόμηση:
Προβολή:

Το προϊόν δεν βρέθηκε

Επιστροφή στην αρχική σελίδα

Menu
logo
Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας

για ΜΕΓΑΛΕΣ προσφορές