βρες την τσάντα σου από 10488 σχέδια , 594 μάρκες και 25 καταστήματα

όλες οι τσάντες σε ενα site

Τσάντες Hermès

Hermès International SA, Hermes of Paris, ή απλά Hermès, είναι μία γαλλική εταιρία κατασκευής που ειδικεύεται στα δερμάτινα είδη, τα ifestyle αξεσουάρ, την αρωματοποιία, τα είδη πολυτελείας, και τα ready-to-wear ενδύματα, ενώ ιδρύθηκε το 1837. Ο Thierry Hermès (1801-1878) γεννήθηκε στο Krefeld (Γερμανία) από Γάλλο πατέρα και Γερμανίδα μητέρα. Η οικογένεια μετακόμισε στη Γαλλία το 1828. Το 1837, ο Thierry Hermès καθιέρωσε για πρώτη φορά την Hermès ως εργαστήριο καλωδίωσης στη συνοικία Grands Boulevards του Παρισιού, αφιερωμένο στην εξυπηρέτηση των Ευρωπαίων ευγενών. Δημιούργησε υψηλής ποιότητας σφυρήλατα λουριά και χαλινάρια για το εμπόριο και τις μεταφορές, κερδίζοντας πολλά βραβεία συμπεριλαμβανομένων του πρώτου βραβείου στην κατηγορία του το 1855 και ξανά το 1867 και στις Expositions Universelles στο Παρίσι. Ο γιος του Hermès, ο Charles-Émile Hermès (1835-1919), ανέλαβε τη διαχείριση από τον πατέρα του και μετακόμισε το κατάστημα στο 1880-24 rue du Faubourg Saint-Honoré όπου παραμένει μέχρι αυτήν την ημέρα. Με τη βοήθεια των γιων του Adolphe και Émile-Maurice, ο Charles-Émile εισήγαγε την παραγωγή σελοποιίας και άρχισε να πουλάει τα προϊόντα στη λιανικής. Η εταιρεία έχει πλέον τη δυνατότητα να βρεθεί και να απευθυνθεί στην ελίτ της Ευρώπης, της Βόρειας Αφρικής, της Ρωσίας, της Ασίας και της Αμερικής. Το 1900, η εταιρεία προσέφερε την τσάντα Haut à Courroies, ειδικά σχεδιασμένη για αναβάτες για να μεταφέρουν τις σέλες τους μαζί τους. Μετά από την αποχώρηση του Charles-Émile Hermès, οι γιοι του Adolphe και Émile-Maurice πήραν την ηγεσία και μετονόμασε την εταιρεία Hermès Frères. Λίγο μετά, ο Émile-Maurice ξεκίνησε την προμήθεια του τσάρου της Ρωσίας με σέλες. Από το 1914, έως και 80 τεχνίτες απασχολήθηκαν για τη σελοποιία. Στη συνέχεια, ο Émile-Maurice πήρε τα αποκλειστικά δικαιώματα χρήσης του φερμουάρ για τα δερμάτινα είδη και τα είδη ένδυσης, έτσι γίνεται ο πρώτος που εισήγαγε τη συσκευή στη Γαλλία. Το 1918, η Hermès εισήγαγε το πρώτο δερμάτινο μπουφάν του γκολφ με φερμουάρ, που έγινε αρχικά για τον Edward , τον πρίγκιπα της Ουαλίας. Λόγω της διάταξης αποκλειστικών δικαιωμάτων του, το φερμουάρ έγινε γνωστό στη Γαλλία ως fermeture Hermès (συνδετήρας Hermès). Το 1924, η Hermès θα δημιουργήσει μια δυναμική παρουσία και στις Ηνωμένες Πολιτείες αφού άνοιξε δύο καταστήματα σε γαλλικά θέρετρα. Το 1929, η πρώτη γυναικεία συλλογή ένδησης υψηλής ραπτικής ήταν διαθέσιμη για θέαση στο Παρίσι. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1930 η Hermès εισήγαγε μερικά από τα πιο αναγνωρισμένα αυθεντικά προϊόντα της, όπως το δερμάτινο Sac à dépêches το 1935 (αργότερα μετονομάστηκε σε «τσάντα Kelly» μετά Grace Kelly), και τα Carrés Hermès (φουλάρια) το 1937. Τα μαντήλια Hermès έχουν ενσωματωθεί στο γαλλικό πολιτισμό. Το 1938, το βραχιόλι Chaîne d’ancre και το σακάκι ιππασίας και η στολή προσχώρησαν στην κλασική συλλογή. Από αυτό το σημείο, οι σχεδιαστές της εταιρείας άρχισαν να αντλούν έμπνευση από έργα ζωγραφικής, βιβλία και αντικείμενα τέχνης. Το 1930 σημειώθηκε επίσης η είσοδος της Hermès στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, προσφέροντας τα προϊόντα της σε ένα πολυκατάστημα Neiman Marcus στη Νέα Υόρκη. Ωστόσο, αργότερα αποσύρθηκε. Το 1949, την ίδια χρονιά με την έναρξη της μεταξωτής γραβάτας Hermès, το πρώτο άρωμα, Eau d’Hermès, παρήχθη. Ξεκινώντας στα μέσα της δεκαετίας του 1930, η Hermès συνεργάζεται με την Ελβετική εταιρεία ωρολογοποιίας Universal Genève ως πρώτη και αποκλειστική σχεδιαστής της μάρκας των ρολογιών, και παράγουν μια σειρά από χρονογράφους καρπού ανδρών (που κατασκευάζονται σε 18Κ χρυσό ή ανοξείδωτο χάλυβα) και τα ρολόγια deco τέχνης μανσέτας των γυναικών (σε 18Κ χρυσό, χάλυβα ή πλατίνα). Και τα δύο μοντέλα που περιλαμβάνονται σε πίνακες υπογράφονται είτε ως «Hermes» ή «Hermès Universal Genève», ενώ οι τα ρολόγια kinetic υπεγράφησαν ως «Universal Genève Α.Ε.». Η συνεργασία Hermès / η Universal θα διαρκέσει μέχρι το 1950. Ο Émile-Maurice συνόψισε τη φιλοσοφία της Hermès κατά τη διάρκεια της ηγεσίας του ως «το δέρμα, ο αθλητισμός, και μια παράδοση εκλεπτυσμένης κομψότητας.» Ο Robert Dumas-Hermès (1898-1978), ο οποίος διαδέχθηκε τον Émile-Maurice μετά το θάνατό του το 1951, συνεργάστηκε στενά με τον αδελφό του Jean-René Guerrand. Ο Dumas έγινε ο πρώτος άνθρωπος που δεν κατάγεται απευθείας από την Hermès Père και θα οδηγήσει την εταιρεία, επειδή η σύνδεσή του με την οικογένεια ήταν μόνο μέσω του γάμου. Έτσι, ενσωμάτωσε το τελευταίο όνομα στο δικό του, Dumas-Hermès. Η εταιρεία απέκτησε επίσης την Duc-μεταφορά-με-άλογο για λογότυπο και την υπογραφή στα πορτοκαλί κουτιά της στις αρχές της δεκαετίας του 1950. Ο Dumas εισήγαγε την αρχική συλλογή με τσάντες, κοσμήματα και αξεσουάρ και έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις δυνατότητες του σχεδιασμού με τα μεταξωτά μαντίλια. Ειρωνικά, κατά τα μέσα του 20ου αιώνα, η παραγωγή των κασκόλ θα μειωθεί και μια δικτυακή πύλη αφιερωμένη στην ωρολογοποιία, αναφέρει: «έφερε στη ζωή με το μαγικό ραβδί της Annie Beaumel, τα παράθυρα του καταστήματος στη Faubourg Saint-Honoré, έγινε ένα θέατρο με γοητεία και [ιδρύθηκε το κατάστημα ως] ένα παριζιάνικο σημείο συνάντησης για τις διεθνείς διασημότητες. «. Το 1956, μια φωτογραφία της Grace Kelly, η οποία είχε γίνει η νέα πριγκίπισσα του Μονακό, φάνηκε να μεταφέρει μια Sac à dépêches τσάντα σε μια φωτογραφία. Υποτίθεται, ότι αυτό πραγματοποιήθηκε μπροστά από το σώμα της για να καλύψει την εγκυμοσύνη της. Έτσι, το κοινό άρχισε την αποκάλεσε το «Kelly» τσάντα. Το όνομα εγκρίθηκε στη συνέχεια από την εταιρία, και η τσάντα έγινε εξαιρετικά δημοφιλής. Η επιχείρηση με τα αρώματα έγινε θυγατρική το 1961, ταυτόχρονα με την εισαγωγή για το άρωμα Calèche, το όνομά του από μια άμαξα με τέσσερις τροχούς μεταφοράς αλόγων, που είναι γνωστή από τον 18ο αιώνα – το λογότυπο της εταιρείας από την δεκαετία του πενήντα. (Το 2004, ο Jean-Claude Ellena έγινε ο αρωματοποιός in-house ή η «μύτη» και δημιούργησε την επιτυχημένη σειρά Hermessence των αρωμάτων, καθώς και άλλων.) Παρά την προφανή επιτυχία της εταιρείας στη δεκαετία του 1970, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τα πάρα πολλά καταστήματα όπου θα καθιερωθεί παγκοσμίως, η Hermès άρχισε να πέφτει, σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές. Ορισμένοι παρατηρητές του κλάδου έχουν δει την αιτία στην επιμονή της Hermès για την αποκλειστική χρήση των φυσικών υλικών για τα προϊόντα της, σε αντίθεση με άλλες εταιρείες που είχαν στραφεί σε νέα τεχνητά υλικά. Η εκ νέου άνοδος των Hermes αρωμάτων στην αγορά ήταν κατά πάσα πιθανότητα οφείλεται στην αυξανόμενη στροφή του κοινού πίσω στα πράγματα «φυσικής προέλευσης», σε αντίθεση με την τεχνητή, ένα σημείο που αναμφίβολα συνέβαλε στην καθιέρωση της φίρμας ως ένςα σημαντικός παίκτης στην αγορά αρωμάτων. Ο Jean-Louis Dumas, γιος του Robert Dumas-Hermès, έγινε πρόεδρος το 1978 και είχε τη σταθερή προτίμηση στο μετάξι και τα δερμάτινα είδη και τα έτοιμα-a-porter ενδύματα, προσθέτοντας νέες ομάδες προϊόντων σε εκείνες που γίνονται με τις παραδοσιακές τεχνικές τους. Έφερε το πρόγραμμα κατάρτισης του Bloomingdale, στο πολυκατάστημα της Νέας Υόρκης. Αφού εντάχθηκε στην οικογενειακή επιχείρηση το 1964, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην στροφή και την εξέλιξη της. Ο Dumas έφερε σαν σχεδιαστές τους Eric Μερκούρη και Bernard Sanz για να αναδιοργανώσουν τη συλλογή ενδυμάτων και, σε συνεργασία, πρόσθεσαν ασυνήθιστες καταχωρήσεις. Θα περιλαμβάνονται τα σακάκια python μοτοσικλετών και τζιν με δέρμα στρουθοκαμήλου, τα οποία είχαν βαπτιστεί ως «snazzier εκδοχή της Hermès» (Ετήσιες πωλήσεις το 1978, όταν ο Jean-Louis έγινε επικεφαλής της επιχείρησης, έχουν αναφερθεί σε US $ 50 εκατομμύρια). Μέχρι το 1990, οι ετήσιες πωλήσεις αναφέρθηκαν σε US $ 460 εκατ, κυρίως λόγω της στρατηγικής του Dumas. Το 1979, ο Jean- Louis ξεκίνησε μια διαφημιστική εκστρατεία που χαρακτηρίζει μια νεαρή γυναίκα, με τζιν που φορά ένα μαντίλι Hermès. Ο σκοπός ήταν να εισαγάγει το εμπορικό σήμα Hermès σε ένα νέο σύνολο των καταναλωτών. Όπως σημειώνει ένας παρατηρητής της μόδας, «Πολλά από αυτά που φέρει η διακριτική ετικέτα Hermès θα αλλάξουν από το αντικείμενο της νοσταλγίας ενός ηλικιωμένου με το αντικείμενο των ονείρων των νέων.» Ωστόσο, η αλλαγή της εικόνας δημιούργησε οργή τόσο εντός όσο και εκτός της επιχείρησης. Επίσης, στη δεκαετία του 1970, η θυγατρική ρολογιών, La Montre Hermès, ιδρύθηκε στη Bienne της Ελβετίας. Στη συνέχεια, καθ ‘όλη τη δεκαετία του 1980, ο Dumas ενισχύει τη συνοχή της εταιρείας με τους προμηθευτές της, με αποτέλεσμα να κερδίσει ένα μεγάλο διακύβευμα, την Hermès σε περίοπτη θέση σε πολλούς τομείς. Από τη δεκαετία του 1980, τα επιτραπέζια σκεύη έγιναν ένα ισχυρό τμήμα της επιχείρησης. Σε γενικές γραμμές, η συλλογή Hermès προϊόντων επεκτάθηκε το 1990 για να συμπεριλάβει πάνω από 30.000 κομμάτια. Νέα υλικά που χρησιμοποιούνται στη συλλογή είναι η πορσελάνη και το κρύσταλλο. Η Hermès μεταφέρει τα εργαστήρια και το στούντιο σχεδιασμού της στο Pantin, λίγο έξω από το Παρίσι. Στα χρόνια που ακολουθούν, ο Dumas άρχισε να μειώνει τα Hermès franchises από 250 σε 200 και αύξησε τα καταστήματα που ανήκουν στην εταιρεία από 60 σε 100 με καλύτερες πωλήσεις και τον έλεγχο των προϊόντων της. Το σχέδιο ήταν η αύξηση των κερδών σε μακροπρόθεσμη βάση. Με μεγάλες επενδύσεις, η Hermès βγαίνει μπροστά, με στόχο την Κίνα και τις εκεί μπουτίκ της εταιρείας που λειτουργούν, τελικά ανοίγοντας ένα κατάστημα στο Πεκίνο το 1996. Το 1997, ο Jean-Louis προσέλαβε το Βέλγος σχεδιαστή του μοντερνισμού Martin Margiela για να εποπτεύει τα έτοιμα-a-porter των γυναικών. Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1990, η Hermès συνέχισε εκτενώς για να μειώσει τον αριθμό των καταστημάτων δικαιόχρησης, την αγορά τους και ανοίγοντας περισσότερο καταστήματα της εταιρίας που λειτουργούν ως μπουτίκ. Το 2000, το πρώτο κατάστημα υποδημάτων John Lobb άνοιξε στη Νέα Υόρκη. Το 2003, η ‘’εικονοκλαστική’’ Margiela άφησε την Hermès, και ο εξαιρετικά αμφιλεγόμεν Jean-Paul Gaultier, ως επικεφαλής σχεδιαστής, έκανε το ντεμπούτο του με την πρώτη του συλλογή από έτοιμα-a-porter για το φθινόπωρο / χειμώνα 2004-05. Μετά από 28 χρόνια ως επικεφαλής της εταιρείας, ο Jean-Louis Robert Guillaume Frédéric Dumas-Hermès αποσύρθηκε από την εταιρεία τον Ιανουάριο του 2006. Γνωστός για τη γοητεία και ένας από τους μεγαλύτερους εμπειρογνωμόνωνες της Ευρώπης για την πολυτέλεια, πέθανε το 2010 μετά από μακρά ασθένεια. Ο Patrick Thomas, ο οποίος είχε προσληφθεί από την εταιρεία το 1989 και ο οποίος είχε συνεργαστεί με τον Jean ως συν-διευθύνων σύμβουλος από το 2005, τον αντικατέστησε από τον ίδιο μήνα. Ο Thomas έγινε ο πρώτος non-Hermès που θα διευθύνει την εταιρεία. Ο γιος Jean-Louis του Pierre-Alexis Dumas θα είναι ο καλλιτεχνικός διευθυντής. Το Ίδρυμα Hermès ξεκίνησε το 2008. Είναι υπό την προεδρία του Pierre-Alexis Dumas, καλλιτεχνικού διευθυντής της εταιρίας, και τη σκηνοθεσία της Catherine Tsekenis. Το Ίδρυμα ενσαρκώνει τη βούληση της ομάδας για να συγκεντρώσει τις δραστηριότητες χορηγίας με τη συμμετοχή στη στήριξη της δημιουργίας και δεξιοτεχνίας. Η Hermès είναι γνωστή για τις χειροποίητες αποσκευές και τσάντες της. Μία τσάντα μπορεί να απαιτεί 18 έως 24 ώρες για να παραχθεί. Η κατασκευή της κάθε τσάντας Kelly, για παράδειγμα, απαιτεί 18 ώρες για να τελειοποιηθεί πλήρως. Τα δέρματα Hermès προέρχονται από όλο τον κόσμο. Οι πελάτες μπορούν τώρα να περιμένουν από έξι μήνες έως ένα έτος για την παράδοση μιας από τις τσάντες με την υπογραφή αυτή.
Εύρος Τιμής: 4900€ - 4900 1 σχέδιο
Ταξινόμηση:
Προβολή:
Star Bags Vert Anis Clemence Kelly 35 Tote Τσάντα με Λουρί

Vert Anis Clemence Kelly 35 Tote Τσάντα με Λουρί

Vert Anis Clemence Kelly 35 Tote Τσάντα με Λουρί

Σελίδα 1 από 11
Menu
logo
Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας

για ΜΕΓΑΛΕΣ προσφορές