βρες την τσάντα σου από 10060 σχέδια , 579 μάρκες και 25 καταστήματα

όλες οι τσάντες σε ενα site

Τσάντες Givenchy

Στην ηλικία των 24 ο HUBERT DE GIVENCHY δημιούργησε το δικό του οίκο υψηλής ραπτικής χάρη στην οικονομική στήριξη του Louis Fontaine (ιδιοκτήτης της εταιρίας λιανικής EMPIRE PRISUNIC). Η διεύθυνση ήταν στο 8, rue ALFRED DE Vigny, Παρίσι. Γεννήθηκε στις 20 Φεβρουαρίου, 1927 στο Beauvais, ο Hubert James Taffin Givenchy, βρισκόταν σε πολύ νεαρή ηλικία, όταν εμπνευσμένος από τα περιοδικά μόδας άρχισε να εργάζεται στον ονειρεμένο οίκο του Balenciaga. Στην ηλικία των 17 ο HUBERT DE GIVENCHY ξεκίνησε στις JACQUES FATH AS STUDIO DESIGN ως βοηθός – με τις συστάσεις ενός φίλου της οικογένειας. Το 1946, χάρη στην FAMOUS ILLUSTRATOR Berard, ο CHRISTIAN HUBERT DE GIVENCHY θα συνεργαστεί με τον σχεδιαστή Robert Piguet. Τότε ο CHRISTIAN DIOR συναντά τον Lucien Lelong (του DIOR ιδέα ήταν να τον προσλάβουν στον οίκο GIVENCHY που θα άνοιγε το επόμενο έτος). Μετά από έξι μήνες πού ο Lelong GIVENCHY έχει πλέον τελειοποιήσει τις τεχνικές του ικανότητες, ο εικονογράφος RENÉ GRUAU τον βοήθησε να ξεκινήσει στη Schiaparelli. Έγινε εκεί πρώτος βοηθός. Ήταν τότε που προήχθη σε δημιουργικός διευθυντής του καταστήματος που βρίσκεται στην Place Vendôme, και που αποτελεί το πρώτ υψηλής ραπτικής FASHION HOUSE. Μετά από 4 χρόνια συνεργασίας των HUBERT DE GIVENCHY και Schiaparelli εκείνος θα δημιουργήσει τον δικό του οίκο. Ο τύπο σχετικά με τον GIVENCHY γράφει διθυράμβους. Για την New York Times «Ένα αστέρι γεννιέται», ενώ η FIGARO γράφει πως ‘’ ο HUBERT DE GIVENCHY γίνεται το φοβερό παιδί του κόσμου της μόδας μέσα σε μια νύχτα με την πρώτη του συλλογή’’. Ο  JAMES HUBERT DE GIVENCHY TAFFIN γεννήθηκε το 1927 και γενέτειρά του ήταν η BEAUVAIS, ενώ όταν ήταν 17 έφτασε η ώρα να έρθει στο Παρίσι. Ξεκίνησε να εργάζεται στη JACQUES FATH, και οι Robert Piguet και Lucien Lelong ήταν αυτοί στους οποίους προτάθηκε από τον CHRISTIAN DIOR για τη θέση του βοηθού. Το 1950, έγινε ο πρώτος βοηθός της Elsa Schiaparelli. Λίγο μετά, διορίστηκε διευθυντής δημιουργικού του εμβληματικού καταστήματος μόδας που βρίσκεται στο  Place Vendome. Στην ηλικία των 24, οι ιθύνοντες της GIVENCHY διαβλέποντας το cool chic style και την πολυτέλεια σε ένα ευρύτερο κοινό ελκυστικό, θα ιδρύσουν δικό τους οίκο υψηλής ραπτικής το 1952. Ξεκίνησαν με την παρουσίαση της ξεχωριστής κομψής γραμμής σε ελαφρά σακάκια και φούστες. Ήξεραν, εκείνη την εποχή, ότι οι δημιουργικές ιδέες θα είναι το κλειδί για την αλλαγή του αιώνα η οποία στη συνέχεια θα οδηγήσει στην άμεση επιτυχία της πρώτης τους συλλογής. Το 1953 το πρώτο εξώφυλλο σε περιοδικό μιλάει για το ντεμπούτο του, το Elle & Life Magazine. Οι πιο καλοντυμένες γυναίκες από όλο τον κόσμο έρχονται: Λορίν Μπακόλ, Babe Paley, η Γκρέτα Γκάρμπο, η Ελίζαμπεθ Τέιλορ, η Μάρλεν Ντίτριχ, η Ζακλίν Κένεντι-Ωνάση, η πριγκίπισσα Grace του Μόντε Κάρλο και επίσης η Wallis Simpson. Ένα γύρισμα της τύχης, επίσης, ήρθε το 1953. Ενώ η GIVENCHY ανέμενε την μεγάλη άνοδο με τη MISS MONROE, προς έκπληξή τους, γίνεται συμφωνία και  με την AUDREY. Απροσδόκητα εκείνη εισήλθε στην ίδια αίθουσα, μια συνύπαρξη η οποία πυροδότησε την απαρχή μιας φιλίας σαράντα χρόνων. Η ηθοποιός έγινε με την πάροδο των ετών η ‘’GIVENCHY πρέσβειρα’’ στην καθημερινή ζωή και την κινηματογραφική οθόνη. Η Hepburn ήταν μια από τις κομψές γυναίκες στον κόσμο, βοηθώντας την διεθνή φήμη της Givenchy. Το 1954,ο Hubert DE GIVENCHY θα κυκλοφορήσει την Couturier πολυτελείας έτοιμων-a-porter συλλογή- προϊόντα κατασκευασμένα στο Παρίσι και στις μηχανές που εισάγονται από τις ΗΠΑ. Το 1958 ο HUBERT DE GIVENCHY ήταν και πάλι πρωταγωνιστής, λανσάροντας το πρώτο άρωμα, το L’INTERDIT. Η Audrey Hepburn ήταν το πρόσωπο του αρώματος και γι’ αυτό εκείνο ήταν αφιερωμένο σε αυτήν. Ήταν η πρώτη φορά που ένα αστέρι ήταν το πρόσωπο μιας διαφημιστικής εκστρατείας για άρωμα και πιθανότατα η τελευταία φορά που έγινε δωρεάν, μόνο από φιλία. Εδώ ήταν ένα άλλο χτύπημα. Η αμερικανική αγορά κατακτήθηκε. Οι πελάτες στην Αμερική αυξήθηκαν κατακόρυφα. Και τα μέσα ενημέρωσης ασχολήθηκαν πιο πολύ, η διεθνής αναγνώριση του HUBERT DE GIVENCHY μεγάλωσε ακόμη περισσότερο. Η μεγάλη ποιότητα μαζί με τη φήμη  βοήθησε την έναρξη της ανδρικής του COLLECTION – της GENTLEMAN GIVENCHY – το 1969. Αυτά τα γεγονότα εξακολουθούν να έχουν επιπτώσεις μέχρι σήμερα στην αγορά MENSWEAR. Φίλος του GIVENCHY, μέντορας και θρυλικός Couturier, ο Cristobal Balenciaga πρότεινε να διερευνήσει και άλλες προοπτικές για την εταιρία GIVENCHY που αναπτύχθηκε έντονα στη δεκαετία του 1970, προκειμένου να διασφαλίσει το μέλλον της καρδιάς και της ψυχής για τον οίκο. Τότε φυσικά διαφοροποιηθεί σε παπούτσια, κοσμήματα, γραβάτες, ταπετσαρίες, υφάσματα επιπλώσεων, κιμωνό και ακόμη και αυτοκίνητο το 1976: το σήμα της Ford. Το 1982 ήρθε ένα μεγάλο αφιέρωμα από το New York Fashion Institute of Technology για να γιορτάσει την επέτειο των 30 χρόνων του οίκου GIVENCHY. Οραματιστής και διακριτικός, ο GIVENCHY είχε πάντα το χρόνο του. Το 1988 αισθάνθηκε την αυγή των μεγάλες ομάδων ειδών πολυτελείας και αποφάσισε να γίνει μέρος της LVMH MOET HENNESSY – LOUIS VUITTON. Μετά από 43 χρόνια δημιουργίας και μια ανδρομική έκθεση  στο Παρίσι, στην 40η επέτειο του οίκου υψηλής ραπτικής, ο HUBERT DE GIVENCHY συνταξιοδοτήθηκε το 1995. Τον διαδέχθηκε ο Τζον Γκαλιάνο (Ιανουάριος 1996), ο Alexander McQueen (Οκτώβριος 1996) και ο Julien MACDONALD (Μάρτιος 2001). Από το Δεκέμβρη του 2003 έως τα τέλη του 2006, ο Βρετανός ράφτης Ozwald Boateng ήταν ο Creative Director της GIVENCHY Homme. Τον Φεβρουάριο του 2005, ο Riccardo Tisci – ένας Ιταλός σχεδιαστής στα τέλη του ’20 – διωρίσθη σαν GIVENCHY Creative Director όλων των γυναικείων συλλογών (HIGH FASHION, έτοιμα-a-porter και αξεσουάρ). Τον Φεβρουάριο του 2008, ο Tisci ανανεώθηκε στο ρόλο του creative director των γυναικών Givenchy και προστέθηκαν σε εκέινον όλες οι συυλογές και των ανδρικών. Καθορίζοντας τους κώδικες του Οίκου, οι οποίοι είναι το δροσερό CHIC, η νηφαλιότητα, η Αριστοκρατική θηλυκότητα και η κομψότητα, ο Riccardo Tisci προσθέτει ρομαντισμό και αισθησιασμό. Αναδιατυπώνει το λευκό χρώμα της  παλέτας, το μαύρο, το μπεζ και το Γυμνό με τόνους από φωτεινά χρώματα,τη λάμψη με Animal και Flower Prints, δημιουργεί μια σιλουέτα από καθαρές γραμμές και συνδυάζει μια γραφική τελικά δομή. Πιστός στην κληρονομιάς και το δημιουργικό πνεύμα του Οίκου, ο Tisci φέρει το όνομα του GIVENCHY στο σημερινό κόσμο και εξασφαλίζει τη διάρκεια της προβολής της στο μέλλον.  
Εύρος Τιμής: 170€ - 170 1 σχέδιο
Ταξινόμηση:
Προβολή:
Star Bags Σετ από Τσαντάκι Ταχυδρόμου και Πορτοφόλι

Σετ από Τσαντάκι Ταχυδρόμου και Πορτοφόλι

Υπάρχουν κάποιες αμυδρές επιφανειακές γρατζουνίτσες στα...

Σελίδα 1 από 11
Menu
logo
Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας

για ΜΕΓΑΛΕΣ προσφορές