βρες την τσάντα σου από 10507 σχέδια , 594 μάρκες και 25 καταστήματα

όλες οι τσάντες σε ενα site

Τσάντες Dior

Λίγα λόγια για τις τσάντες Dior. Ο Christian Dior γεννήθηκε στις 21 Ιανουαρίου 1905 στο. Το 1928 άνοιξε μία art gallery στο Παρίσι. Το 1938, ο Christian Dior παίρνει τα πρώτα του βήματα στο χώρο της μόδας, αφού θα γίνει βοηθός ράφτη – cutter pattern -για τον Robert Piguet. Το 1946 ιδρύει τον οίκο ραπτικής του στην 30 Avenue Montaigne, στο Παρίσι. 1947, στις 12 Φεβρουαρίου, στην πρώτη haute couture επίδειξη μόδας, έγινε η παρουσίαση των ‘’γραμμών’’ Corolle και En Huit. Παρουσιάστηκε επίσης το Miss Dior, το πρώτο άρωμα του Οίκου. 1951. Για την «μπάλα του αιώνα’’, που φιλοξενείται από το αεροδρόμιο Charles de Beistegui στη Βενετία,ο Christian Dior και ο ζωγράφος Σαλβαδόρ Νταλί θα δημιουργήσουν μια πομπή με παραδοσιακές μορφές. Το 1957, λίγους μήνες πριν από το θάνατό του, ο Christian Dior είναι ο πρώτος μόδιστρος που θα κάνει το εξώφυλλο του Αμερικάνικου περιοδικού μεγάλου κύρους, του Time. Το 1966 λανσάρεται το Eau Sauvage, το πρώτο άρωμα του Οίκου για τους άνδρες. Το 1967 δημιουργείται η Baby Dior. 1995, επιτέλους Dior Bag, πρεμιέρα για τις τσάντες Dior. 2 χρόνια αργότερα ανοίγει στο Granville της Νορμανδίας το μουσείο Dior. Το 2007 διοργανώθηκε στις Βερσαλλίες επίδειξη μόδας για τη 60η επέτειο του Οίκου Christian Dior. Ένα χρόνο αργότερα η Μαριόν Κοτιγιάρ γίνεται η μούσα για τις τσάντες Lady Dior. Το 2010 η Νάταλι Πόρτμαν γίνεται η μούσα για το άρωμα Miss Dior και, το 2012, για το Rouge Dior κραγιόν. Την ίδια χρονιά έχουμε την άφιξη του Ραφ Σίμονς ως καλλιτεχνικό διευθυντή της Dior womenswear.Επίσης η Jennifer Lawrence γίνεται η μούσα για την βιομηχανία δερμάτινων ειδών Dior. 2013, ο Robert Pattinson είναι το νέο πρόσωπο του αρώματος Dior Homme. Πρώτη έκθεση Esprit Dior στην Σαγκάη της Κίνας. ‘’Η υψηλή ραπτική δεν πρέπει να ξεχνάει συνεχώς να παραμένει ζωντανή, προσαρμοσμένη στις ανάγκες της ζωής κάθε σύγχρονης γυναίκας», έγραψε ο Christian Dior το 1953. Από την πρώτη εμφάνιση του στις 12 Φεβρουαρίου 1947, ο Οίκος των Dior έχει εφεύρει τις κομψές, θηλυκές δημιουργίες οι οποίες είναι αποφασιστικά αταξινόμητες. Οι τεχνίτες του ατελιέ στην 30 avenue Montaigne στο Παρίσι είναι αριστοτεχνικοί μόδιστροι και οι προνομιούχοι μάρτυρες, συνεχίζοντας την προγονική τεχνογνωσία. Είναι χάρη σε αυτό που ο Ραφ Σίμονς, ο καλλιτεχνικός διευθυντής των γυναικείων συλλογών, μπορεί να ερμηνεύσει εκ νέου το στυλ και την υπογραφή του Οίκου με ένα μοντέρνο τρόπο. «Τα Ateliers είναι οι αποκωδικοποιητές των ιερογλυφικών», ο Christian Dior έγραψε στην αυτοβιογραφία του. Οι εξήντα τεχνίτες στο ατελιέ του Dior είναι εκεί για να ερμηνεύσουν τις επιθυμίες του σχεδιαστή, να κατανοήσουν τις φιλοδοξίες του και ό, τι άλλο εκείνος θέλει. Κατανοούν τις λεπτές αποχρώσεις της τέχνης του και μπορού να τις εκφράσουν. Η Haute Couture διαιρείται σε δύο εργαστήρια: το ατελιέ ραπτικής, σε συνεργασία με τις γραμμές και τη δομή για τα σακάκια,τα παντελόνια και τα παλτά, και το εκλεκτό – ‘’ελαφρύ’’ ατελιέ ραπτικής που δημιουργεί το φως και τις εύπλαστες καμπύλες για ρευστά φορέματα και εφήμερα μεσοφόρια. Οι λειτουργίες και οι διαδικασίες των δύο εργαστηρίων είναι οι ίδιες. Μόλις τα εργαστήρια έχουν λάβει το σχέδιο από το στούντιο σχεδιασμού, κάνουν πρωτότυπα ή toiles, τα οποία μπορούν να ονομαστούν «mock ups», για τα κομμάτια που θα εμφανιστούν τελικά. Χρειάζονται τουλάχιστον τρία εξαρτήματα για να προσαρμόσουν και να επιτευχθεί το τελικό σχέδιο. Αυτά τα εξαρτήματα προυποθέτουν μια πραγματική ανταλλαγή τεχνικών γνώσεων και βιοτεχνικής τελειότητας, ενώ ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής βάσει των επιθυμιών του στούντιο design τις κάνει πραγματικότητα. Τα τελικά υφάσματα, κεντήματα και άλλα στοιχεία συνθέτουν το κομμάτι που διατίθενται για την toile των παρακάτω εξαρτημάτων. «Με τον Ραφ Σίμονς, ανταλλάσσουμε ιδέες. Ζητάει από όλους μας αυτό που σκεφτόμαστε.» μας λέει ο προϊστάμενος του ατελιέ της Fine Soft Μόδας. «Αυτό είναι όταν οι τεχνίτες φτιάχνουν, κόβουν, ράβουν και συναρμολογούν ένα φόρεμα βήμα βήμα». Η σχεδόν τελετουργική διαδικασία της εμπειρογνωμοσύνης του Christian Dior που περιγράφεται στην εποχή του δεν έχει αλλάξει. Τα υφάσματα παρασκευάζονται. Έχουν κοπεί, καρφωθεί και έχουν ραμμένα τα θέματα που περνούν γύρω από το μοτίβο που ‘’ανασηκώνεται’’ σε τρεις διαστάσεις. Τα κομμάτια είναι έτοιμα να συναρμολογηθούν σε αυτό το στάδιο. Τα διάφορα στοιχεία από ένα φόρεμα ή κοστούμι έχουν συναρμολογηθεί και είναι τοποθετημένα σε ένα ξύλινο ομοίωμα (ένα μανεκέν Stockman). Το πίσω μέρος από ένα φόρεμα γίνεται, σαν μια πραγματική σπονδυλική στήλη, όπως φαίνεται στη fine soft ραπτική: «Είναι ράψιμο για τα δύο μέρη μαζί, την επένδυση και το ύφασμα, ενώ το νήμα θα αφαιρεθεί αργότερα». Εδώ, χρησιμοποιούμε μια μακρά και προγονική τεχνική για ράψιμο στο χέρι για το κοστούμι, το οποίο περιλαμβάνει το ράψιμο στο εσωτερικό του γιακά και τα πέτα του σακακιού για να δημιουργήσει όλη την απαραίτητη άνεση για την κίνηση, και έτσι ώστε να πέφτει καλά: «Δεν μπορεί να κρύψει την κακή προσαρμογή . θα πρέπει να είναι σχολαστικό, έτσι ώστε να είναι τέλειο. «, μας λένε στο εργαστήριο. Τέλος, έρχεται η ώρα να παρουσιάσει τις δημιουργίες του το πρόσωπο που τις συνέταξε. Ο Ραφ Σίμονς επιθεωρεί, εξετάζει, και προσαρμόζει μερικές λεπτομέρειες πριν τελικά επιτρέψει στις δημιουργίες του να παρουσιαστούν στο κοινό. Για την αντρική μόδα, ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Dior Homme, ο Kris Van Assche δημιουργεί τις συλλογές του σε απόσταση αναπνοής από το 30 στη λεωφόρο Montaigne στο Παρίσι. Στο πλευρό του είναι οι τεχνίτες του ατελιέ Homme, φέρνοντας τις δημιουργίες του στη ζωή. Όλα ξεκινούν με το ‘’εγκεφαλικό μολύβι’’ του Kris Van Assche. Το στούντιο σχεδιασμού ερμηνεύει τα σχέδιά του. Ένα απλό τεχνικό σχέδιο είναι αρκετό για να καταλάβουμε την ισορροπία του μπουφάν, πώς θα κρεμάσει στο σώμα και το στιλ του. Το στούντιο λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο με ουδέτερα fabrics- τα ρολά υφάσματος έχουν επιλεγεί για τον τρόπο που πέφτουν, το βάρος τους και την λεπτότητα τους. Για τους ράφτες, το σχήμα είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Στη συνέχεια έρχεται το στάδιο ‘’μοτίβο’’. Συγκρατείται σταθερά στη θέση του με βάρη, η σιλουέτα της ένδυσης σχεδιάζεται με ακρίβεια, χρησιμοποιώντας κιμωλία για να εντοπίσει τις γραμμές του σχεδίου. Αυτή η προγονική και απαραίτητη διαδικασία χρησιμεύει ως υπενθύμιση των ραφτών της απαράμιλλη εμπειρίας του ατελιέ του Homme. Σε αυτή τη χρονική στιγμή, οι γιακάδες, τα πέτα, τα πάνελ, τα άκρα και οι υποδοχές δύσκολα μπορούν να συντάσσονται σύμφωνα με το ψαλίδι του τεχνίτη. Ο ράφτης περιγράφει τα σημεία που αποτελούν τις βασικές γραμμές του μπουφάν με το χέρι. Η toile έχει ήδη εισαχθεί ανάμεσα στα στρώματα του υφάσματος. Τώρα αόρατο, προσδίδει την επιθυμητή δυσκαμψία σε επιλεγμένες περιοχές. Αυτή είναι η ενίσχυση που θα υποστηρίξει το περίγραμμα του κομματιού από το εσωτερικό. Η γραμμή του πέτου, η προβολή του ώμου και η καμπύλη του στήθους δεν θα μπορούσε να υπάρξει χωρίς αυτό το έργο σε καμβά. Χρησιμοποιώντας λεπτό ράψιμο στο χέρι, ο καμβάς είναι στερεωμένος στο ύφασμα κατά τη διάρκεια της διεπαφής. Αυτή τη σχολαστική και ακριβής εργασία ασκεί ο Οίκος Dior της προγονικής τεχνογνωσίας. Το σακάκι έρχεται στη ζωή: το περίγραμμα και ο όγκος του παίρνουν σάρκα και οστά.Η ουδέτερη επένδυση είναι μαύρη και γκρι και φέρει την ετικέτα Dior. Ένα μοντέλο γλιστρά στο σακάκι και ελέγχεται και πάλι. Έχει διαμορφωθεί και έχει σχεδόν τελειώσει. Το κολάρο με αισθητά πέτα προστίθεται, πριν από την ραφή των μανικιών, τα οποία έχουν κοπεί και κατασκευαστεί ξεχωριστά. Τώρα ήρθε η ώρα τους να αποδίδουν. Αυτή η αρχιτεκτονική κατασκευή θα γίνει το πλαίσιο του μπουφάν. Ο ώμος, επιμηκύνοντας το στήθος, ορίζει τη σιλουέτα. Η πτώση προς τα κάτω με έμφαση. Μια καμπύλη κόβεται. Οι πτυχώσεις προσαρμόζονται για να φέρουν το χιτώνιο και το άνοιγμα μαζί. ‘’Εκεί το έχετε’’. Το σχήμα του σακακιού έχει τώρα τελειώσει. Μετά το ράψιμο στα κουμπιά και τις κουμπότρυπες, και με την προσθήκη σε πλεξούδες, βάτες ή martingale ζώνες, το σακάκι είναι έτοιμο για την τελική επιθεώρηση του. Η παρουσίαση του Kris Van Assche αρχίζει. Οι λεπτομέρειες έχουν μεταβληθεί, οι γραμμές προσαρμόζονται, ή μια καμπύλη έχει αλλάξει εδώ ή εκεί. Μόλις εγκριθεί το σακάκι, πηγαίνει για κατασκευή στο ατελιέ του Dior. Αφού εγκριθεί από τον καλλιτέχνικό διευθυντή της Dior Homme, το σακάκι αρχίζει μια δεύτερη ζωή. Είναι κατασκευασμένο σε μικρούς κύκλους παραγωγής, και θα εμφανίζεται στο Homme που δείχνει τα έτοιμα-a-porter. Το ουδέτερο ύφασμα εργασίας έχει πλέον αντικατασταθεί από τις τελικές προτάσεις, με διαφορετικά μοτίβα, τα χρώματα και νέα σύνθεση. The FRAGRANCE. «Όλα ξεκινούν με τις πρώτες ύλες», εξηγεί ο François Demachy. Συνεχίζοντας μια μακρά παράδοση αριστείας, ο αποκλειστικός Dior αρωματοποιός – δημιουργός έχει κάνει εξαιρετική σύσταση για το διακριτικό σήμα των δημιουργιών του.Η Dior τοποθετεί την ποιότητά τους στην καρδιά του κάθε σταδίου της παραγωγής αρωμάτων της. Ήταν στην γενέτειρά του στο Grasse, Provence, στην ιστορική καρδιά της γαλλικής αρωματοποιίας, όταν ο αποκλειστικός Dior Αρωματοποιός – Δημιουργός François Demachy θα αναπτύξει μια άνευ όρων αγάπη για εκλεκτά υλικά. Ταξιδεύει τον κόσμο σε αναζήτηση των λουλουδιών για να σφυρηλατήσει την οσφρητική ταυτότητα των αρωμάτων του και ανταποκρίνεται στους καλύτερους παραγωγούς από όλο τον κόσμο. Στο Grasse, στο Domaine de Manon, ο François Demachy θέλει να ακολουθήσει τη συγκομιδή του grandiflorum γιασεμιού, ένα λεπτό λουλούδι στην καρδιά της σύνθεσης του αρώματος J’adore. Πρόκειται για μια απαιτητική καλλιέργεια, που διαρκεί μόνο από τον Αύγουστο έως τον Οκτώβριο. Κατά τη διάρκεια των εκατό περίπου ημερών, η συγκομιδή είναι αρκετά εκατομμύρια γιασεμιά, πριν από τη ζύγιση και κατεργασία για να ενισχύσουν τις περιουσίες τους. Με μια πλούσια παλέτα με περισσότερα από εξακόσια συστατικά πρώτων υλών, ο François Demachy ορίζει τον εαυτό του ως διευθυντή της σπάνιας ποιότητας των συστατικών. Δημιουργεί σύμφωνα με έναν μοναδικό χαρακτήρα τον οποίο στη συνέχεια μεταφράζει σε φόρμουλες. Στο Εργαστήριο Δημιουργίας Αρωμάτων, τα συστατικά ζυγίζονται σε μικρές ποσότητες, σύμφωνα με τις απαιτούμενες αναλογίες. Στη συνέχεια, αναμειγνύονται με το αλκοόλ, ενώ το άρωμα επιστρέφει στον François Demachy. Εάν είναι απαραίτητο, ο αρωματοποιός κάνει οποιεσδήποτε τροποποιήσεις στο Εργαστήριο Δημιουργίας. Για τον τελικό τύπο, πριν οριστικοποιηθεί, η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει αρκετούς μήνες έως αρκετά χρόνια, ανάλογα με το άρωμα. Τα αρώματα της Dior Όλα έχουν παραχθεί στο εργοστάσιό της φίρμας στο Saint-Jean-de Braye, στη Γαλλία. Εκεί έχει το δικό της κελάρι , το οποίο έχουν εφοδιασμένο με περίπου εξακόσια συστατικά. Φυσικά ή συνθετικά, τα συστατικά αυτά απαιτούν ιδιαίτερη φροντίδα για τη διατήρηση του αρώματος και η φροντίδα αυτή απαιτεί υψηλό επίπεδο εμπειρογνωμοσύνης. Ζυγίζονται με το χέρι, οι πρώτες ύλες πρώτα αναμιγνύονται μεταξύ τους σύμφωνα με τις αναλογίες που αναφέρονται στον τύπο. Το συμπύκνωμα στη συνέχεια αφήνεται να ωριμάσει έτσι ώστε τα υλικά να είναι σε θέση να ενσωματώσουν και να συνδυαστούν, προτού αραιωθεί σε αλκοόλη. Το μίγμα στη συνέχεια διηθείται και ψύχεται για να καθορίσει τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των διαφόρων συστατικών. Κάθε στάδιο υπόκειται σε αυστηρό έλεγχο για να διασφαλιστεί η οσφρητική ποιότητα του προϊόντος, αλλά και η συνοχή του. Είναι σημαντικό για κάθε φιάλη να περιέχει ένα άρωμα του οποίου η ποιότητα να παραμένει αμετάβλητη με την πάροδο του χρόνου. Πρόκειται για ένα δωμάτιο λουσμένο στο φως στην καρδιά του εργοστασίου του Saint-Jean-de Braye. Στην είσοδο είναι γραμμένο ένα απόσπασμα από τον Christian Dior: «Θέλω να επιστρέψω στις ξεχασμένες χειρωνακτικές δεξιότητες». Αυτές οι χειρωνακτικές δεξιότητες έχουν κατακτηθεί σε μεγάλο βαθμό έτσι ώστε οι εργαζόμενοι οι οποίοι αφιερώνουν τις γνώσεις τους στα εκχυλίσματα, τα αρώματα του Private Collection και την J’adore L’Or, καθώς και τις εκδόσεις κύρους της Dior να διαθέτουν όλα τα εχέγγυα επιτυχίας. Κάθε φιάλη είναι μοναδική και απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια. Ο τεχνίτης τοποθετεί την ετικέτα με το χέρι για να εξασφαλισθεί ότι θα ακολουθεί τις καμπύλες της φιάλης. Μια πινελιά που συμβολίζει την τελειότητα της Dior. Στο εργοστάσιο της Dior, οι επικεφαλής τεχνίτες δεν έχουν ξεχάσει τις χειρωνακτικές δεξιότητες, ιδιαίτερα το μυστικό για να δένει το poignard τόξο που κοσμεί κάθε μπουκάλι του αρώματος εκχυλίσματος Miss Dior, την υπογραφή του πρώτου αρώματος του Dior. Οι τεχνίτες δημιουργούν επίσης σατέν φιόγκους για να κυριαρχήσει μια μοναδική ικανότητα τοποθετώντας το χρυσό νήμα που διακοσμεί το μπουκάλι του εκχυλίσματος J’adore. Αυτό είναι κουλουριασμένο στη συνέχεια με το χέρι και σφραγισμένο με μια σειρά από πολύ συγκεκριμένες οδηγίες, όπως μια κομψή χορογραφία.
Εύρος Τιμής: 490€ - 950 5 σχέδια
Ταξινόμηση:
Προβολή:
Star Bags Lady Dior Ροζ Tote Tσάντα με Λουρί

Lady Dior Ροζ Tote Tσάντα με Λουρί

Lady Dior Ροζ Tote Tσάντα με Λουρί

Star Bags Plisse Small Tote Μαύρη Δερμάτινη Τσάντα

Plisse Small Tote Μαύρη Δερμάτινη Τσάντα

Plisse Small Tote Μαύρη Δερμάτινη Τσάντα

Star Bags Lady Dior Κρεμ Δερμάτινη Tote Τσάντα με Λουρί

Lady Dior Κρεμ Δερμάτινη Tote Τσάντα με Λουρί

Lady Dior Κρεμ Δερμάτινη Tote Τσάντα με Λουρί

Star Bags Μπεζ-Καφέ Trotter Saddle Tote Τσάντα

Μπεζ-Καφέ Trotter Saddle Tote Τσάντα

Μπεζ-Καφέ Trotter Saddle Tote Τσάντα

Star Bags Εκρου Καπιτονέ Δερμάτινη Τσάντα Ώμου με Αλυσίδα στο Λουρί

Εκρου Καπιτονέ Δερμάτινη Τσάντα Ώμου με Αλυσίδα στο Λουρί

Εκρου Καπιτονέ Δερμάτινη Τσάντα Ώμου με Αλυσίδα στο Λουρί

Σελίδα 1 από 11
Menu
logo
Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας

για ΜΕΓΑΛΕΣ προσφορές